کد خبر: 96981
A

کیوان صمیمی راهی زندان شد

آقای صمیمی، از بازداشت شدگان روز جهانی کارگر توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ۳ سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

کیوان صمیمی راهی زندان شد

به گزارش دیده بان ایران؛ مصطفی نیلی، وکیل دادگستری اعلام کرد که کیوان صمیمی، سردبیر ماهنامه فعلی ایران‌فردا و مدیر مسئول ماهنامه توقیف شده نامه، برای اجرای حکم و تحمل سه سال حبس، رهسپار زندان اوین شد. 

گفتنی است که پیشتر آقای صمیمی، از بازداشت شدگان روز جهانی کارگر توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ۳ سال حبس تعزیری محکوم شده بود. 

براساس این حکم که توسط شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی ایمان افشاری صادر شده است، آقای صمیمی از بابت اتهام “اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور” به تحمل ۳ سال حبس تعزیری محکوم شد.

جلسه رسیدگی به اتهامات آقای صمیمی پیشتر در تاریخ ۲۹ اردیبهشت در همین شعبه برگزار شد. در جریان این جلسه دادگاه، وکلای آقای صمیمی به دفاع از او پرداختند.

آقای صمیمی در تاریخ ۱ اردیبهشت به صورت غیابی در همین شعبه از بابت اتهام “اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور” به ۵ سال حبس تعزیری و از بابت اتهام “فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی” به ۱ سال حبس تعزیری و در مجموع به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شده بود که با استناد به ماده ۱۳۴ قانون مجازات اسلامی، مجازات اشد یعنی ۵ سال حبس تعزیری برای وی قابل اجرا بود.

منبع: دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر