کد خبر: 97296
A

هتل‌های بزرگ پایگاه «بسیج» خواهند داشت

سرهنگ علیرضا مسافر، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در حکمی کامبیز پنهانی را به‌عنوان سرپرست حوزه مقاومت بسیج هتل‌ها و اماکن اقامتی منصوب کرد.

هتل‌های بزرگ پایگاه «بسیج» خواهند داشت

به گزارش دیده بان ایران؛ در حکمی از سوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سرپرست حوزه مقاومت بسیج شهید محسن فخری‌زاده (هتل‌ها و اماکن اقامتی) معرفی شد. دو سال پیش خبر ایجاد پایگاه بسیج در هتل‌ها و مراکز اقامتی اعلام و اولین پایگاه بسیج نیز در یکی از هتل‌های مشهد افتتاح شد. در‌این‌باره محمد قانعی، رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان رضوی گفته بود: این اتفاق در واقع از سال گذشته آغاز شده ‌است و استقرار پایگاه بسیج فقط مربوط به هتل‌های بزرگ با ظرفیت‌های بالاست. ما در اتحادیه هتل‌داران نیز پایگاه بسیج داریم که سال‌هاست فعالیت‌های چشمگیری دارند و در کنار پلیس اماکن به بحث امنیت در هتل‌ها و نظارت کمک می‌کنند. بسیج اصناف نیز در این زمینه به امنیت هتل‌ها کمک بسیاری کرده است. جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتل‌داران کشور نیز همان موقع درباره استقرار پایگاه بسیج در هتل‌ها گفته بود: از این موضوع مطلع نیستم، اما در این موارد با ما هیچ مشورتی نشده و شاید تصمیم از سوی سازمان میراث فرهنگی گرفته شده باشد. 
یکی، دو هتل دولتی در تهران نیز سرپرست پایگاه بسیج هتل خود را معرفی کردند. اکنون از وزارت میراث فرهنگی خبر رسیده که سرهنگ علیرضا مسافر، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در حکمی کامبیز پنهانی را به‌عنوان سرپرست حوزه مقاومت بسیج هتل‌ها و اماکن اقامتی منصوب کرده است. در متن این حکم آمده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب‌العین قراردادن تقوا، جهاد در راه خدا، رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مؤسس شجره طیبه بسیج حضرت امام خمینی‌(ره) و فرامین مطاع مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای‌(مدظله‌العالی) بتوانید با بهره‌گیری از امکانات مادی و معنوی، برنامه‌ها و وظایف محوله را به نحو شایسته انجام دهید و در جهت تحقق و پویایی بسیج ده‌ها‌میلیونی گام‌های مؤثری بردارید».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر