کد خبر: 97429
A

مرگ زن ۲۶ ساله در اثر شکنجه آزار در کرمانشاه

کاراگاهان پلیس آگاهی پس از حضور در محل جنایت، به بررسی موضوع پرداخته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد جوان ۳۰ ساله‌ای با همسر ۲۶ ساله اش به خاطر اختلافات خانوادگی درگیر و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

مرگ زن ۲۶ ساله در اثر شکنجه آزار در کرمانشاه

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ "محمدرضا آمویی" اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد نزاع خانوادگی منجر به قتل در بخش گهواره شهرستان دالاهو، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از حضور در محل جنایت، به بررسی موضوع پرداخته و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد جوان ۳۰ ساله‌ای با همسر ۲۶ ساله اش به خاطر اختلافات خانوادگی درگیر و وی را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

آمویی تصریح کرد: تحقیقات کاراگاهان نشان می‌داد فرد قاتل، با مشت ضربات محکمی بر سر همسرخود فرود آورده که همین موضوع باعث تشنج زن جوان شده و انتقال وی به مراکز درمانی نیز بی فایده بوده و در نهایت جان خود را از دست داده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به دستگیری همسر این زن به جرم قتل، از بازسازی صحنه جنایت و معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه خشونت و درگیری راه حل مناسبی برای حل مشکلات و اختلافات خانوادگی نیست، گفت: مراکز مشاوره پلیس در کلانتری‌ها و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با دارا بودن مشاورانی توانمند به صورت رایگان اماده ارائه خدمات مشاوره‌ای به عموم شهروندان هستند

 

منبع: رکنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر