کد خبر: 97470
A

رسانه اصولگرا: هدی عمید قصد داشت به همجنسبازان «مشاوره» بدهد/ نجمه واحدی چندین مرتبه در دوره‌های ضد اسلامی شرکت کرده است

سایت مشرق نیوز اطلاعاتی را از محکومیت دو فعال حوزه زنان منتشر کرده است.

رسانه اصولگرا: هدی عمید قصد داشت به همجنسبازان «مشاوره» بدهد/ نجمه واحدی چندین مرتبه در دوره‌های ضد اسلامی شرکت کرده است

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت مشرق نیوز نزدیک به نهادهای امنیتی در خصوص محکومیت دو فعال حوزه زنان نوشت: 

یکی از این دو متهم، نجمه واحدی فعال و نویسنده سایت‌های ضد انقلاب بوده است. براساس اطلاعات موجود در پرونده، این فرد در راستای زیر سئوال بردن قوانین اسلام در زمینه زنان و خانواده، راسا و شخصا اقدام به ارتباط با موسسات وابسته به دول متخاصم خارجی نموده و پروژه‌ای را با همکاری برخی عناصر ضدانقلاب و با کمک شبکه و گروهی از افرادی که در داخل کشور با وی همکاری داشته طراحی کرده و در حال اجرای این پروژه‌ها بوده است.

شرکت مربیان در نشست راهبردی آموزشی که توسط خانه آزادی در خارج از ایران برگزار می‌شد یکی از مهمترین مفاد قرارداد بود. این دوره طی دو نوبت در تیرماه و مهرماه ۱۳۹۶ در ترکیه و گرجستان برگزار شد و تمامی هزینه‌های آن از قبیل رفت و آمد، اسکان، غذا و تفریح بر عهده موسسه ضد ایرانی آزادی بود.

حضور در دوره‌های ضد اسلامی با مدیریت موسسات مسئله دار

نجمه واحدی چندین مرتبه در دوره‌های ضد اسلامی از جمله یک دوره با حمایت موسسه غربی اسلام و آزادی در سال ۹۷ در کشورهای گرجستان و ترکیه حضور یافته است.

 

 

ارائه طرح برای حمایت از همجنسگرایان

هدی عمید در دوره تئوری و عملی سکسچوالیته ، جنسیت و حقوق بشر که در سال ۲۰۱۲ به مدت یک ماه در ترکیه برگزار شد، شرکت کرد. در همین زمینه در بررسی اسناد، ایمیلی از طرف حسین علیزاده مدیر هماهنگ کننده منطقه خاورمیانه و شمال آفریقای کمیسیون حقوق بشر مردان و زنان همجنسباز، برای وی ارسال گردیده و از هدی عمید خواسته شد تا برای حمایت از همجنسبازان، طرح ارائه کند.

 

در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که هدی عمید به همراه چند تن دیگر قصد داشتند در خصوص حمایت و مشاوره به همجنسبازان در ایران سندی راه اندازی کنند. این سند در اصل طرح پیشنهادی برای دریافت بودجه از کمیسیون مردان و زنان همجسنباز است که به عنوان پروژه مشاوره همجنسبازان (LGBT) نگارش شده است.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر