کد خبر: 97706
A

خبرگزاری اصولگرا: پلیس فتا با چالش های اینستاگرامی برخورد کند

راه دانا نوشت: هربار که بحرانی در فضای مجازی طرح و نگاه های به سمت وزارت ارتباطات می رود، وزیر جوان این وزارتخانه نه تنها توجهی به عمق فاجعه روی داده ندارد، بلکه با فضاسازی پیرامون تلاش برای جلوگیری از فیلتر برخی پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی، سعی می کنند به آرامی از کنار برخی فجایع فرهنگی در فضای مجازی عبور کند.

خبرگزاری اصولگرا: پلیس فتا با چالش های اینستاگرامی برخورد کند

به گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری راه دانا با برشمردن برخی چالش های در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:  می توان با مشاهده برخی از ویدئوهایی که از چالش های موردبحث منتشر شده به این نتیجه رسید که برخی از افراد به ویژه زنان و دختران برای عرضه کردن تن و اندام خود اقدام به شرکت در چالش های ضد اخلاقی شده اند؛ چرا که حال و احوال ویدئوها نشان از ساختگی بودن و علم دو طرف یعنی شوخی کننده و آنکه سوژه شوخی شده ، دارد.

در خاتمه باید عنوان کرد که مطالبه عمومی از پلیس فتا این است که با ایجاد کنندگان و کانون های اصلی نشر دهنده چنین ویدئوهایی که دست به دست شدن آنها خدشه‌دار شدن حیثیت عمومی کشور و خطر عادی‌انگاری بی‌حجابی و بی‌عصمتی دیگران، به ویژه دختران جوان و نوجوان را در پی دارد، برخوردی متقن و قاطع صورت بگیرد و گزارشی از برخوردها در رسانه هایی چون تلویزیون منعکس شود که بی‌گمان در بازدارندگی بی‌حجابی می تواند مثمر ثمر واقع شود.

در این میان خواب عمیق مسئولان وزارت ارتباطات به عنوان متولی اصلی فضای مجازی در کشور نیز موضوعی است که همیشه به بحران های فضای مجازی سنجاق شده است، اما هیچگاه پاسخ درستی به آن داده نشده است.

از سوی دیگر هربار که بحرانی در فضای مجازی طرح و نگاه های به سمت وزارت ارتباطات می رود، وزیر جوان این وزارتخانه نه تنها توجهی به عمق فاجعه روی داده ندارد، بلکه با فضاسازی پیرامون تلاش برای جلوگیری از فیلتر برخی پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی، سعی می کنند به آرامی از کنار برخی فجایع فرهنگی در فضای مجازی عبور کند.

باید دید آیا عظمی برای برنامه ریزی در راستای بهبود وضعیت فضای مجازی کشور در میان دستگاه های مسئول ایجاد خواهد شد یا در سال های آینده باید شاهد مسائلی بس فاجعه آمیز تر از چالش های امروز باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر