کد خبر: 97839
A

اعلام آخرین وضعیت محدودیت های شب یلدا/ علیرضا رئیسی: از 6 بعد از ظهر تمامی مشاغل تعطیل هستند

علیرضا رئیسی به تشریح آخرین محدودیت های کرونایی و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا پرداخت.

اعلام آخرین وضعیت محدودیت های شب یلدا/ علیرضا رئیسی: از 6 بعد از ظهر تمامی مشاغل تعطیل هستند

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در حاشیه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: هیچ شهر قرمزی در کشور نداریم.  205 شهر ما نارنجی و 243 شهر زرد شده اند و نشاندهنده وضعیت مطلوبی هستند و امیدواریم دیگر شهر قرمزی ایجاد نشود.

او افزود: شهرهای کردکوی، بافق، آمل و گلوگاه نیاز به توجه ویژه دارد و حتما باید موارد و پروتکل ها رعایت شوند و در آستانه قرمز شدن هستند.

او افزود: توصیه دارم که مردم عزیز این شهرها رعایت کنند.

معاون وزیر بهداشت گفت: 4  شهر از وضعیت ناپایدار برخوردار است. در ارتباط با مصوبات امروز منع ترددها از ساعت 8 شب درون شهری و از 6 بعد از ظهر تمامی مشاغل به غیر از مشاغل یک تعطیل هستند.

رئیسی تصریح کرد: برای شب یلدا هم در شهرهای نارنجی از  ساعت21 تا 4 منع تردد در شهرها وجود دارد و استان ها مطابق با قوانین استانی باید تردد کنند.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: موضوع دیگر هم آزمون استخدامی بود که صد هزار نفر جذب مراکز دولتی می شوند و به دلیل وضعیت حضورها دوهزار  و 700 حوزه با رعایت پروتکل ها  و حداقل جمعیت برگزار می شود.

رییسی گفت: صد هزار نفر  در این آزمون جذب شده  در مورد مقرر در دی ماه برگزار می شود.

او درباره بازگشایی مدارس در پایه اول و دوم ابتدایی بیان کرد: بحث بر این بود که در شهرهای نارنجی و زرد می توانند حضور پیدا کنند،  اما این مقوله در قرار گاه تصمیم گیری و دو هفته آینده مطرح می شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پایان افزود: باید سعی شود در شهرهای پیش روی زمستان و  دورهمی ها مراقبت شود تا روند نزولی بیماری کم شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر