کد خبر: 98228
A

رییس قوه قضاییه: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به بجنورد آماده ام

رییس قوه قضاییه که به استان خراسان شمالی سفر کرده گفت: به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در جریان سفر به استان خراسان شمالی امکان سفر به شهرستان‌های مختلف این استان و حضور در اجتماعات مردمی را نداریم.

رییس قوه قضاییه: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به بجنورد آماده ام

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین رییسی در فرودگاه بجنورد گفت: باید چند ماه پیش به استان خراسان شمالی سفر می‌کردیم؛ اما این سفر به دلیل شرایط کرونایی با تاخیر مواجه شد.

وی افزود: به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در جریان سفر به استان خراسان شمالی امکان سفر به شهرستان‌های مختلف این استان و حضور در اجتماعات مردمی را نداریم.

رییس قوه قضاییه گفت: همانند سفرهای استانی پیشین، پیش از سفر به استان خراسان شمالی نیز گروه‌های مختلفی به شهرستان‌ها و واحدهای قضایی این استان اعزام شدند و به بررسی و احصاء مسائل و مشکلات مربوطه پرداختند.

وی گفت: مسائل و مشکلات در جریان جلسات امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد و آن دسته از مشکلات که در داخل استان قابل حل است نسبت به رفع آن‌ها اقدام و در مورد سایر مشکلات نیز، در مرکز تصمیمات لازم اتخاد می‌شود.

رییس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: استان خراسان شمالی، علیرغم وجود قومیت‌ها و گویش‌های مختلف دارای مردمی متعهد و پرتلاش در همه حوزه‌ها است.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر