کد خبر: 98234
A

انتقاد سایت اصولگرا از پدر شهید احمدی روشن/ شما باید حواس تان را بیشتر جمع کنید

ماجرای اقدام یک گروه چند نفره برای تغییر نام خیابان استاد شجریان به شهیدفخری زاده تحرک مشکوک و هزینه ساز ی بود.

انتقاد سایت اصولگرا از پدر شهید احمدی روشن/ شما باید حواس تان را بیشتر جمع کنید

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت اصولگرای الف با اشاره به تغییر نام خیابان استاد شجریان به شهید فخری زاده و با انتقاد از رحیم احمدی روشن نوشت: کم تجربه نکرده‌ایم تحرکات عناصری را که یا جاهل‌اند و یا می‌دانند چه می‌کنند و بنا دارند با دمیدن بر انواع دوگانه‌سازی‌های مخرب و ضد ملی، حوزه‌های تنش اجتماعی را گسترش دهند و ذهن و روان جامعه را زخمی کنند.

ماجرای اقدام یک گروه چند نفره برای تغییر نام خیابان استاد #شجریان به #شهید_فخری_زاده یکی از همین تحرکات مشکوک و هزینه ساز است.

 

این اقدام که متاسفانه با سوءاستفاده از عواطف پدر شهید احمدی‌روشن همراه بود، نشان داد که باید عزیزانی چون پدر این شهید والامقام برای مراقبت از نام و یاد و خون پاک فرزند برومند خود، حواس‌شان را بیشتر جمع کنند و در ماجراهایی که جز شر، هیچ خیری در آن‌ها نیست شرکت نکنند.

شهید فخری زاده و استاد شجریان هر کدام جایگاه ملی خود را دارند و هرگونه دوگانه‌سازی و تهییج و تحریک منفی افکار عمومی، حرکتی واگرایانه و ضد وحدت ملی ست.

و درود بر خانوده‌ی گرامی شهید فخری‌زاده که با هوشیاری و درنگ انقلابی و ملی، با صدور یک اطلاعیه نسبت به این حرکت فتنه انگیز، واکنش منفی نشان داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر