کد خبر: 98461
A

مرگ عجیب دختر ۵ ساله بر روی ریل قطار

تحقیقات قضایی برای رازگشایی از علت مرگ دختر بچه ای که در اثر پرت شدن روی ریل قطار انجام شد آغاز شده است.

مرگ عجیب دختر ۵ ساله بر روی ریل قطار

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تحقیقات قضایی برای رازگشایی از علت دختر بچه در اثر تصادف با قطار آغاز شد.

در این حادثه  که مربوط به مرگ دختری ۵ ساله است این حادثه هنگامی رخ داد که قطار اصفهان - مشهد در حال عبور از کیلومتر ۸ محور جنوب به‌سمت ایستگاه راه‌آهن بود. رابعه همراه پدر و مادر و دو خواهرش آن شب از خانه‌شان به سمت ریل قطار رفته بودند تا کمی پیاده‌روی کنند. اما وقتی بچه‌ها کنار ریل قطار مشغول بازی بودند آن اتفاق تلخ افتاد.

پدر رابعه درباره حادثه‌ای که برای دخترش رخ داده بود گفت: ما ساکن شهرک ولیعصر هستیم و آن شب در حال بازگشت از روی پل بودیم که ناگهان قطار از راه رسید ما تا ریل فاصله زیادی نداشتیم. در همین حین یک خودروی گشت پلیس هم در حال عبور بود و ما حواسمان به خودروی پلیس رفت که دیدم دخترم نیست.

او ادامه داد: پشت سر را که نگاه کردم دختر ۵ ساله‌ام خونین روی زمین افتاده بود. نمی‌دانم چه اتفاقی برایش رخ داده است، دخترم روی ریل نبود نمی‌دانم چه شد؟

او ادامه داد: واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده بود، فقط رابعه را دیدم در حالی که خون زیادی از سرش می‌رفت روی زمین افتاده بود. دخترم را در آغوش گرفتم و فوراً او را به بیمارستانی که در نزدیکی خانه بود رساندم، اما ساعت ۴ صبح بود که دخترم فوت کرد. من از راننده قطار شکایت دارم، چرا که زمانی که قطار عبور کرد هیچ بوقی نزد در حالی که، چون محل عبور مسکونی بود حتماً باید بوق می‌زد.

رد خون روی ریل

در ادامه تحقیقات از راننده قطار وی مدعی شد: در حال عبور بودم که صدای برخورد جسمی با قطار را شنیدم. ۵۰۰ متر آن طرف‌تر توقف کردم و اطراف قطار را دیدم، اما چیزی نبود. این در حالی است که در ادامه بررسی‌ها آثار خون روی ریل راه‌آهن مشاهده شده بود.

با توجه به شکایت خانواده دختر ۵ ساله، پرونده برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد. بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور تشکیل کمیسیون سوانح ریلی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ دختر ۵ ساله را صادر کرد. همچنین بازپرس ساسان غلامی دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه، تحقیق از شهود و تحقیق از اولیای دم را صادر کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر