کد خبر: 98647
A

تلاش برای بازگرداندن «حجت نظری» به شورا ادامه دارد

به دنبال استعفای حجت نظری، از عضویت در شورای شهر تهران، برخی منابع از تلاش اعضای شورای شهر برای بازگرداندن او خبر می دهند. بنابر اطلاع دیده بان ایران؛ یک عضو شورا با عضو نظری برای بازگشت گفت و گو هایی را انجام داده است

تلاش برای بازگرداندن «حجت نظری» به شورا ادامه دارد

به گزارش دیده بان ایران؛ به دنبال استعفای حجت نظری، از عضویت در شورای شهر تهران، برخی منابع از تلاش اعضای شورای شهر برای بازگرداندن او خبر می دهند. بنابر اطلاع دیده بان ایران؛ یک عضو شورا با عضو نظری برای بازگشت گفت و گو  هایی را انجام داده است 

این در حالی است که به دنبال این استعفا برخی رسانه های اصولگرا از احتمال ورود مهدی چمران به عنوان عضو علی البدل به این شورا را مطرح می کنند.

گفتنی است محسن هاشمی در پاسخ به ثبت استعفای حجت نظری در روز یکشنبه عنوان کرد: استعفا را ایشان به بنده دستی تحویل داده‌اند اما شاید شخصاً ثبت رسمی کرده باشند. البته من استعفای غیر رسمی ایشان را به هیئت رئیسه تحویل دادم و قرار شد آقای امینی نایب رئیس شورای شهر گزارش مذاکره با آقای نظری برای منصرف کردن وی از استعفا را به هیئت رئیسه تحویل دهند که این گزارش ارائه شد.

هاشمی افزود: در حال حاضر قرار است هیئتی چند نفره با ایشان جلسه داشته باشند و این جلسه عصر امروز برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نظری در جلسات حضور آنلاین دارد یا خیر، عنوان کرد: آقای نظری قهر نکرده‌اند بلکه استعفا داده‌اند. بنده استعفای رسمی ایشان را ندیده‌ام اما اعلام شد که متن این استعفا امروز در کارتابل آمده است. ما آئین نامه داریم و براساس آئین نامه عمل خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که با توجه به غیبت سه جلسه‌ای نظری در جلسات شورای شهر چه تصمیمی برای وی گرفته خواهد شد، گفت: هنوز سه جلسه نشده و گویا دو جلسه غیبت داشته‌اند که این عدم حضور می‌تواند به دلیل مرخصی باشد چراکه هنوز رسماً اتفاقی رخ نداده است. به طور کلی امروز مذاکراتی با ایشان انجام می‌شود و در هیئت رئیسه یک شنبه آینده درباره این موضوع تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف می‌شود.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سال گذشته نیز ناهید خداکرمی و بهاره آروین اعضای شورای شهر تهران استعفا دادند، تصریح کرد: هرکس که در جلسه از جای خود بلند شود، به معنای استعفا نیست.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر