کد خبر: 98794
A

باید «عادل فردوسی پور» را مدیریت می کردید

راه دانا نوشت: ای کاش نهادهای ذیربط که اغلب در چنین مواردی خائنین وطن فروش را پیش از وقوع چنین مسایلی شناسایی می کنند، این بار نیز با جدی گرفتن بحث عادل فردوسی و دلگیری هایی که مدیران شبکه سه از او دارند را مدیریت می کردند و مانع از بروز چنین اتفاقاتی می شدند.

باید «عادل فردوسی پور» را مدیریت می کردید

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت راه دانا با اشاره به موضوع اختلاف عادل فردوسی پور با علی فروفی نوشت: در چنین روزهایی که عادل فردوسی پور با حس میهن دوستی، بارها و بارها به پیشنهادات سرسام آور و هنگفت شبکه های تلویزیونی مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران تحت حمایت آل سعودی و شخص بن سلمان "نه" گفته و خودش را فرزند تلویزیون جمهوری اسلامی ایران معرفی کرده بود باز هم بودند عده ای ماهیگیر که قصد داشتند در آب گل آلود شده ای که اغلب خود آن را گل آلوده می کردند ماهی های درشت صید کنند! که به لطف هوشیاری مسئولان سازمان و شخص عادل فردوسی پور هر بار تیرشان به سنگ می خورد.

اما این بار و در حالی که پیش از این سابقه وطن فروشی را در فدراسیون فوتبال از سوی عده ای که راپورت فوتبال کشورمان را به فیفا می دادند مشاهده کرده بودیم، گروهی دیگر با برچسب رسانه ای های فوتبالی که اتفاقا نام و خط و ربطشان برای اهالی فوتبال و رسانه روشن تر از روز است، با گرم کردن تنور موضوع گزارشگری عادل فردوسی پور در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا به سراغ سوژه ای رفتند که دشمنان قسم خورده ایران و ایرانی برای به تور انداختنش لَه لَه می زدند.

AFC که با مدیران و رؤسای آل سعودی یا تحت حمایت آن از هر امکانی برای ضربه زدن به پیکر ورزش و فوتبال ایران بهره می برند و قدرش را خوب می دانند، به تازگی دشمنی اش را با ما در رابطه با محروم کردن یکی از مهره های اصلی تیم پرسپولیس که عیسی آل کثیر باشد ثابت کرده بود. اینکه نبود این بازیکن در دیدار با اولسان کره جنوبی چه لطمه ای به پرسپولیس زد، بر کسی پوشیده نیست و حتی به قیمت از دست رفتن اولین جام قهرمانی ایران در لیگ قهرمانان آسیا تمام شد. ولی اینکه این عده که رفت و آمدهای شان در فدراسیون فوتبال هم به امروز و دیروز محدود نمی شود بار دیگر آب به آسیاب دشمن ریختند.

گروهی از رسانه ای ها که سابقه همکاری با سایت های خارجی و به ویژه معاند را هم در کارنامه دارند و البته در دوران سرمربیگری کارلوس کی روش در تیم ملی مان، دستشان از خیلی از حاشیه ای های معمول در لیست بازیکنان و مربیان تیم ملی هم کوتاه شده بود. این عده در آن مدت خودشان را به آب و آتش می زدند تا برانکو یا هر مربی دیگری که دلال های شان برای جانشینی کی روش کاندیدا کرده بودند را به فدراسیون ببرند و ضمن بستن قراردادش، هر تخلفی که ظرف 8 سال نتوانسته بودند درباره فهرست تیم ملی انجام بدهند را از سر بگیرند.

این عده که حتی در مقر AFC هم نماینده ایرانی خودشان را دارند، با پیشنهاد این موضوع که عادل فردوسی پور گزارشگر فینال برای اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد، حال دشمنان قسم خورده ایران را جا آوردند و همفکری زشتی را به دست نشانده های آل سعودی دادند که می توانید از این طریق دو قطبی را بین طرفداران فوتبال ایران در حین برگزاری فینال ایجاد کنید.

همین شد که با بهره گیری از محبوبیت عادل، پیج 200 هزار نفری بخش فارسی AFC در کمترین زمان ممکن به 2 میلیون 800 هزار نفر دنبال کننده ارتقا پیدا کرد تا به ساده ترین راه ممکن بزرگترین راه حل برای پیشبرد اهداف این کنفدراسیون را فراهم کنند. از طرفی با سوءاستفاده از همین محبوبیت سعی کردند تا اتحاد بین فوتبالی های ایران را تحلیل ببرند و بیننده لایو اینستاگرامی چند صد هزار نفری را داشته باشند.

ای کاش نهادهای ذیربط که اغلب در چنین مواردی خائنین وطن فروش را پیش از وقوع چنین مسایلی شناسایی می کنند، این بار نیز با جدی گرفتن بحث عادل فردوسی و دلگیری هایی که مدیران شبکه سه از او دارند را مدیریت می کردند و مانع از بروز چنین اتفاقاتی می شدند. مانع از انتقام گیری آنهایی می شدند که در برنامه فوتبال برتر روبروی میثاقی عرق می ریختند و از ارائه پاسخ های قانع کننده درباره قرارداد ویلموتس عاجز بودند و در نهایت هم تلاش کردند تا در چنین روزهایی انتقام شان را از محمدحسین میثاقی بگیرند و رودررویش بایستند!

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر