کد خبر: 98824
A

فیلم کتک زدن یک زن افغان توسط مامور نیروی انتظامی

به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی درباره برخورد ناشایست یک مأمور نیروی انتظامی با یک خانم تبعه کشور افغانستان، دادستان نظامی استان تهران بلافاصله دستور بررسی موضوع را صادر کرد.

فیلم کتک زدن یک زن افغان توسط مامور نیروی انتظامی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ به دنبال انتشار فیلمی در فضای مجازی درباره برخورد ناشایست یک مأمور نیروی انتظامی با یک خانم تبعه کشور افغانستان، دادستان نظامی استان تهران بلافاصله دستور بررسی موضوع را صادر کرد.

ترکی، دادستان نظامی استان تهران ضمن ابراز تأسف به معاون دادستان نظامی همچنین سرپرست دادسرای نظامی شرق استان تهران دستور داد که موضوع را دقیقاً بررسی و سریعا مأمور خاطی را بازداشت کنید و برخورد قانونی با وی به عمل آید و  نتایج تحقیقات متعاقبا اعلام شود.

فیلم کتک خوردن زن افغان توسط یک استوار در اردوگاه عسگر آباد بسیار جنجالی شد.

گفته می شود این زن مادری است که با شنیدن بازداشت پسر افغان به اردوگاه عسگر آباد رفته و اصرار به رهایی پسرش دارد اما استوار پلیس ایرانی با زدن سیلی به او زن افغان را از ورود به محل نگهداری پسرش دور می کند.

سردار کیومرث عزیزی" رییس پلیس ویژه شرق استان تهران در واکنشی فوری دستور بررسی دقیق و سریع اتفاق اردوگاه عسگر آباد را صادر کرد.

سردار عزیزی با تاکید بر اینکه پلیس اجازه نخواهد داد حقی از کسی ضایع شود بیان داشت: پس از بررسی های لازم ماجرای کتک خوردن زن افغان نتایج به اطلاع عموم خواهد رسید.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • شرم باد

    به تو ام میگن مرد

ارسال نظر