کد خبر: 98939
A

باند پدر، مادر، پسر و دختر در شهرستان کرج با ۳۰ میلیارد سرقت بازداشت شدند/ خانواده سارق؛ در کرج و اصفهان رستوران تاسیس کردند!

فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد که با تلاش کاراگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی ، اعضای باند چهارنفره یک خانواده که اقدام به ۲۵ فقره سرقت منزل در مناطق مختلف شهرستان کرج کرده بودند دستگیر شدند. دربررسی های ماموران مشخص شد که سارقان در یک گروه چهارنفره درروزهای تعطیل با روش های مختلف وارد خانه های از قبل شناسایی شده می شدند و اموال ازقبیل طلا ، وجه نقد ، لوازم الکتریکی و تزیینی گران قیمت رابه سرقت می بردند.

باند پدر،  مادر، پسر و دختر در شهرستان کرج  با  ۳۰ میلیارد سرقت بازداشت شدند/ خانواده سارق؛ در کرج و اصفهان رستوران تاسیس کردند!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار عباسعلی محمدیان رو شنبه اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی درپی وقوع چندین فقره سرقت از منزل درمناطق شمالی شهرکرج ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرارگرفت.

وی خاطرنشان کرد که دربررسی های ماموران مشخص شد که سارقان در یک گروه چهارنفره درروزهای تعطیل با روش های مختلف وارد خانه های از قبل شناسایی شده می شدند و اموال ازقبیل طلا ، وجه نقد ، لوازم الکتریکی و تزیینی گران قیمت رابه سرقت می بردند.

وی گفت: سارقان به منظور عدم شناسایی در سرقت ها از خودرو های مختلف استقاده می کردند که با تحقیقات گسترده و اقدامات پلیسی همه اعضای باند خانوادگی شناسایی و مشخص شد که سارقان ازتمکن مالی خوبی برخوردار بوده و از طریق فروش امول مسروقه اقدام به راه اندازی چند رستوران در استان های تهران ، البرز و اصفهان کرده اند.

محمدیان خاطرنشان کرد: ماموران با شناسایی مخفیگاه سارقان درشهرهای کرج و یکی از شهرهای استان اصفهان ، درچند عملیات غافلگیرانه چهار سارق دستگیر و به پایگاه دوم پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی البرز افزود: متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت شده و خود را به عنوان تاجر معرفی می کردند اما با مشاده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۲۵ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

وی گفت: همه مالباختگان شناسایی شده و ارزش ریالی اموال سرقتی ۳۰ میلیا رد ریال برآورد شده است .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر