کد خبر: 98993
A

وزارت بهداشت پاسخ احمدی نژادی ها را داد

گفتنی است هفته گذشته برخی از افراد که در بین آنها از هواداران رئیس دولت دهم هم دیده میشد در اعتراض به واکسن کرونا مقابل وزارت بهداشت تجمع کرده بودند.

وزارت بهداشت پاسخ احمدی نژادی ها را داد

به گزارش دیده بان ایران، علیرضا رئیسی،  معاون بهداشت وزیر بهداشت در واکنش به تجمع اخیر برخی مخالفان تزریق واکسن خارجی مقابل وزارت بهداشت و همچنین اظهارات محمود احمدی نژاد درباره آزمایش واکسن خارجی روی ایرانی ها گفت:  در صحبت های رییس جمهور و وزیر بهداشت نیز تاکید شد که سیاست کشور ما این نبود که فاز یک و دو انسانی واکسن کرونا توسط کمپانی خارجی در کشور ما اجرا شود. بعضی کشورها مثل کشورهای حاشیه خلیج فارس درست است که واکسن زدند اما در فاز آزمایشی واکسن شرکت کردند و کشور ما نپذیرفت در این فاز شرکت کند.

وی همچنین اضافه کرد که "مخالفان می توانند  واکسن خاص را نزنند واین واکسن خاص اجباری نیست. واکسنی مثل کرونا را باید در دسته بندی واکسنهایی مثل آنفلوآنزا نگاه کنیم که افراد پرخطر تزریق می کنند و اجباری هم نیست.

گفتنی است هفته گذشته برخی از افراد که در بین آنها از هواداران رئیس دولت دهم هم دیده میشد در اعتراض به واکسن کرونا مقابل وزارت بهداشت تجمع کرده بودند.

روی پلاکارد یکی از معترضین نوشته بود: «نه به واکسن داخلی، نه به واکسن خارجی! ما خودمان واکسن امام‌ کاظم داریم!».

 

منبع: دیده بان ایران

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر