کد خبر: 99341
A

پلیس‌ در تعقیب زور گیر معروف مشهد مشهور به «مورچه‌خوار»‌!

به دنبال بیش۵۰ فقره زورگیری و سرقت؛ پلیس مشهد در تعقیب زورگیر معروفی است که در محلات خلوت با تهدید سلاح سرد خفت گیری می کند

پلیس‌ در تعقیب زور گیر معروف مشهد مشهور به «مورچه‌خوار»‌!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ چند روز قبل زن جوانی با مراجعه به کلانتری شهرک ناجای مشهد اظهار کرد: ساعت 22 در خیابان گلدیس به صورت پیاده حرکت می کردم که ناگهان سرنشین یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ که دو گلگیر و سپر جلو نداشت، از خودرو پایین آمد و کیف را از روی شانه ام کشید.

و مقاومت کردم ولی در همین هنگام بند کیف پاره شد و من داخل جوی آب افتادم که دستم نیز صدمه دید. زن جوان ادامه داد: با فریادهای من شهروندان به کمکم آمدند و زورگیر از محل فرار کرد.

بررسی های افسران زبده تجسس کلانتری شهرک ناجای مشهد با دستورات ویژه قاضی دکتر اسماعیل رحمانی (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) برای شناسایی زورگیر مذکور آغاز شد و در بازبینی دوربین های مداربسته، فیلمی به دست آمد که نشان می داد خودروی پژو پارس سفیدرنگی در محل وقوع جرم دیده می شود که به خاطر نداشتن گلگیرها و سپر جلو انگشت نما شده است.

بنابراین ماجرا به نیروهای گشت کلانتری اعلام شد و تلاش برای شناسایی «پژو پارس انگشت نما» ادامه یافت تا این که ماموران هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، خودرویی را با همین مشخصات متوقف کردند و به بازرسی آن پرداختند. در نتیجه این بازرسی یک دستگاه دوچرخه، دوباند خودرو، تعدادی کلید به همراه مقادیری مواد مخدر و آلات و ادوات استعمال آن کشف و ضبط شد. 

با دستگیری دو جوان سرنشین پژو پارس، تحقیقات از آنان با دستور سرهنگ محمد فیاضی (رئیس کلانتری شهرک ناجا) در دایره تجسس آغاز شد اما یکی از متهمان درحالی که اعتراف کرد خودرویی که در فیلم دیده می شود همین خودروی توقیف شده است اما مدعی شد در ماجرای زورگیری حضور نداشته و احتمالا دوستانش با خودروی او زورگیری کرده اند.

این متهم همچنین ادعا کرد که دوچرخه را نیز از فردی معروف به «مورچه خوار» خریده است که از مدتی قبل او را می شناسد! بنابراین گروهی از ماموران تجسس با کسب مجوزهای قضایی به مخفیگاه «مورچه خوار» در منطقه آب و برق رفتند ولی او که متوجه حضور نیروهای انتظامی شده بود در منزل را قفل کرد و از پشت بام گریخت. براساس این گزارش تلاش ماموران برای دستگیری وی ادامه دارد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر