کد خبر: 99775
A

حسن آقامیری با شبکه قمار ارتباط دارد؟

آخوند مملکت باید در مورد اینکه قمار بد است حرف بزند. حتی در آمریکا هم قمار بد است.

حسن آقامیری با شبکه قمار ارتباط دارد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد جرجندی درباره پشت پرده سایت‌های شرط بندی و نقش برخی نهاد‌های حاکمیتی و سلبریتی‌های شبکه‌های اجتماعی و همچنین نقش سیداحمد خمینی و حسن اقامیری گفت: وضعیت هرکدام از این‌ها با دیگری متفاوت است؛ یعنی همه بدنه یک شبکه بزرگ هستند، اما اینجور نیست که یک نفر به این‌ها خط مشترک بدهد. مثلا سیداحمد خمینی به نظرم اصلا نمی‌فهمد؛ چون به پول نیاز ندارد و به دنبال آن است که  چهار نفر حمایتش کنند و لایک بگیرد و نایس باشد. این آدم نه قشر ضعیف جامعه را درک می‌کند، نه می‌فهمد کلاهبردار یعنی چه؟ نه می‌فهمد آدمی که سوار آن ماشین شده کلاهبردار است. او فقط سعی می‌کند با همه رابطه دوستانه داشته باشد، اما اشتباه می‌کند، چون آن‌ها دنبال گرفتن اعتبار از سیداحمد خمینی هستند.

در مورد آقامیری داستان متفاوت است. آقامیری ارتباط نزدیک‌تری با این شبکه قمار دارد. حسن آقامیری از این شبکه ارتزاق می‌کند و کمترین سود او جذب فالوئر است چرا که اینستاگرام پولساز است. آقامیری می‌گوید عسل فروش و گل فروش است، ولی درآمدش در شبکه‌های اجتماعی ده برابر عسل فروشی است.

یوتیوب او در آلمان رجیستر شده و درآمدش را در آلمان به حساب یک نفر می‌ریزند و به او می‌دهند. ولی او به کسی این بخش را نمی‌گوید. یعنی نمی‌گوید من یوتیوبر هستم، بلکه می‌گوید من دارم دعا می‌خوانم برای شما.

آدمی که یوتیوبر است و می‌خواهد بازدید یوتیبوبش بالا برود، دنبال حاشیه است. حالا می‌خواهد لایو احلام باشد یا لایو پویان و تهی و امین فردین. آخوند مملکت باید در مورد اینکه قمار بد است حرف بزند. حتی در آمریکا هم قمار بد است.

منبع: از متن گزارش رویداد24

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • رضا

    جون به قربان تو احلام كه عشق فقرائى !

ارسال نظر