کد خبر: 99916
A

۳ ماه کسر خدمت به ازای هر فرزند / مرخصی سربازان ۳۰ روزه شد

معاون وظیفه عمومی ناجا گفت: تسهیلاتی برای سربازان متأهل از جمله کسر خدمت ۲ ماهه و همچنین کسر خدمت سه ماهه به ازای هر یک فرزند پیش‌بینی شده است.


۳ ماه کسر خدمت به ازای هر فرزند / مرخصی سربازان ۳۰ روزه شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سردار تقی مهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده ناجا، تسهیلاتی برای سربازان متأهل پیش بینی شده است.

وی گفت: سربازان متأهلی که از ابتدای آذرماه اعزام شدند 2 ماه کسر خدمت خواهند داشت. علاوه براین سربازانی که دارای فرزند هستند به ازای هر فرزند سه ماه از خدمت آنها کسر می‌شود.

معاون وظیفه عمومی ناجا افزود: همچنین حق تأهل نیز برای سربازان و نیروهای کادر تفاوتی نخواهد داشت و یکسان است. از امسال بحث مرخصی سربازان نیز افزایش یافته است؛ مرخصی نیروهای کادر و پایور سالانه یک ماه بود که این میزان برای سربازان 12 روز بود اما از امسال مرخصی سربازان نیز به یک ماه افزایش یافته است.

وی درباره افزایش حقوق سربازان نیز بیان داشت: در این زمینه ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده ناجا مکاتباتی با دولت و مجلس داشتند و امیدواریم حقوق سربازان افزایش پیدا کند. دفترچه خدمات درمانی نیز برای سربازان و نیروهای کادر تفاوتی ندارد و خدماتی که ارائه می‌شود برای همه یکسان است.

مهری خاطرنشان کرد: تلاش ما این است تا حق و حقوق سربازان به طور کامل تأمین شود تا آنها با نشاط بیشتری به خدمت مقدس سربازی بپردازند.

 

معاون وظیفه عمومی ناجا با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مراکز آموزشی گفت: خوشبختانه حتی یک فوتی ناشی از کرونا در مراکز آموزشی نداشتیم.

 

وی افزود: علاوه براین طبق ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و ناجا تمام پروتکل‌های بهداشتی در زمان اعزام و آموزش و خدمت سربازان رعایت می‌شود. برای همین خانواده‌ها نگرانی در این زمینه نداشته باشند

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر