کد خبر: 100206
A

الیاس نادران: ما بودجه سال آینده را دو سقفی بسته‌ایم/ حداکثر منابع و اختیارات برای دولت بعدی است

نماینده تبریز در مجلس گفت: رئیس کمیسیون تلفیق بودجه در نشست غیرعلنی مجلس به واردکنندگان دارو برای تأمین ارز واردات در این بخش اطمینان خاطر داد.

 الیاس نادران: ما بودجه سال آینده را دو سقفی بسته‌ایم/ حداکثر منابع و اختیارات برای دولت بعدی است

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز (چهارشنبه یکم بهمن ماه 99) گفت: در این جلسه، الیاس نادران رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1400 گزارشی را از روند بررسی‌های لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق ارائه کرد.

وی افزود: رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت ک ملاک نمایندگان برای ارائه پیشنهاد‌اتشان در روند بررسی لایحه بودجه در صحن علنی مجلس باید مصوبه کمیسیون تلفیق در این باره باشد نه لایحه دولت و مصوبه کمیسیون تلفیق در این باره پس از اتمام کار بررسی بودجه در این کمیسیون ظرف امروز یا فردا در سامانه بارگذاری خواهد شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نادران عنوان کرد که ما بودجه سال آینده را دو سقفی بسته‌ایم و حداقل منابع و حداقل اختیارات در اختیار دولت فعلی قرار داده شده و حداکثر منابع و اختیارات برای دولت بعدی مدنظر قرار گرفته است.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: رئیس کمیسیون تلفیق تأکید کرد که کمیسیون تلفیق با 4 نرخی شدن ارز مخالف است و تمام تلاش خود را برای مقابله با این مسأله به کار گرفته است.

وی افزود: رئیس کمیسیون تلفیق گفت که بودجه دستگاه‌های اجرایی که در لایحه دولت افزایش چشمگیر داشته، در کمیسیون تلفیق تعدیل شده و اعتبارات بر اساس نیازهای کشور اولویت‌بندی شده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نادران عنوان کرد که ما بر اساس ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و توان آنها احکام را مصوب کرده‌ایم و احکام تصویب شده در کمیسیون تلفیق به هیچ وجه خارج از توان دستگاه‌های اجرایی نیست.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: رئیس کمیسیون تلفیق همچنین به واردکنندگان دارو اطمینان خاطر داد که ارز مورد نیاز واردات دارو تأمین خواهد شد و مشکلی از این نظر وجود نخواهد داشت.

وی افزود: رئیس کمیسیون تلفیق گفت که در مورد فروش ارز در بازار هم این گونه نیست که دولت منابع حاصل از این بخش را هر طور که بخواهد هزینه کند بلکه باید منابع حاصل از فروش ارز در بازار به خزانه‌داری واریز شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نادران عنوان کرد که کمیسیون تلفیق  همه تلاش خود را برای شفافیت حقوق‌های پرداختی و جلوگیری از پرداخت حقوق‌های نجومی به کار گرفته است.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر