کد خبر: 100281
A

واعظی دقیقا در کشور چه کاره است؟ / از امر و نهی به وزرا تا سیگنال‌دهی بورسی!

دخالت های بی مورد و گاه برای افزایش بسط قدرت؛ توسط رئیس دفتر رئیس جمهور در امور اجرایی؛ ابتدا با اعتراض اعضای دولت روحانی، رسانه ها، فعالان رسانه های و حالا توسط نمایندگان مجلس همراه شده است. محمود واعظی شاید قدرتمند ترین و صاحب نفوذ ترین رئیس دفتر در میان ادوار گذشته است که بر عزل و نصب وزرا، تعیین استاندار و ... نظارت داشته باشد. اسلاف او هیچ گاه رئیس جمهور را به حاشیه نبرده و به جای او تصمیم نمی گرفتند.

واعظی دقیقا در کشور چه کاره است؟ / از امر و نهی به وزرا تا سیگنال‌دهی بورسی!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  دخالت های  بی مورد و گاه برای افزایش بسط قدرت؛ توسط  رئیس دفتر رئیس جمهور در امور اجرایی؛ ابتدا با اعتراض اعضای دولت روحانی، رسانه ها، فعالان رسانه های و حالا توسط نمایندگان مجلس همراه شده است. 

محمود واعظی شاید قدرتمند ترین و صاحب نفوذ ترین رئیس دفتر در میان ادوار گذشته است که بر عزل و نصب وزرا، تعیین استاندار و ... نظارت داشته باشد. اسلاف او هیچ گاه رئیس جمهور را به حاشیه نبرده و به جای او تصمیم نمی گرفتند. 

واعظی که هر بار با نطق‌های خود در همه مسائل کلان کشور ابراز نظر می‌کند در آخرین موضع خود به مجلس دستور داده که در بورس دخالت نکند و بگذارد دولت کارش را انجام دهد!

اما مشخص نیست رئیس دفتر رئیس‌جمهور در کشور چه جایگاهی دارد که در ریزترین تا کلان‌ترین مسائل کشور ردپای او دیده می‌شود.

 وی قبلا هم در تحلیلی عجیب مدعی شده بود بورس روی شاخص یک میلیون و پانصدهزار واحد برمی‌گردد، اما این اتفاق نیافتاد و با ریزش فاجعه‌بار شاخص مردم دچار زیان فراوان شدند.

او همچنین بارها به مصوبه اقدام راهبردی مجلس حمله کرده و حتی برای اقدامات عدالت‌خواهانه قوه قضائیه خط و نشان کشیده است! این دخالت‌های بیجای وی که به عنوان زبان صریح حسن روحانی انجام می‌شود در حالی است که واعظی و دولتمردان تا به حال به خاطر تحلیل‌ها و اقدامات مضر خود از مردم عذرخواهی نکرده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر