کد خبر: 100949
A

دکتر مسرور در نشست روابط عمومی های شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد: از روشهای خلاقانه استفاده کنید

نشست دو روزه روابط عمومی های شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد به میزبانی شرکت دخانیات ایران و با سخنان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گشایش یافت.

دکتر مسرور در نشست روابط عمومی های شرکت های تابعه صندوق بازنشستگی فولاد: از روشهای خلاقانه استفاده کنید

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، دکتر مسرور ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این نشست، روابط عمومی را یکی از مهم ترین حوزه های هر سازمانی دانست و گفت: اگر روابط عمومی ها نقش خود را در اطلاع رسانی فعالیت های هر شرکت به خوبی ایفا کنند در تحقق اهداف شرکت ها نقش مهمی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه شاهد هستیم در سطح جامعه اخبار منفی و ناامیدکننده منعکس می شود. مردم ما از اخبار مایوس کننده خسته شده اند و نیاز به اخبار امیدوارکننده دارند.

مسرور ادامه داد ما باید در صندوق فولاد و شرکت های تابعه اخبار مثبت و امیدبخش را در حوزه هایی نظیر طرح های توسعه ای، افزایش تولید و درآمد شرکت ها تهیه و منتشر کنیم زیرا این اخبار در روحیه مردم و بازنشستگان تاثیر مثبت دارد و این رسالت خطیری است که روابط عمومی صندوق و شرکت های تابعه بر عهده دارند.

فضای همدلی دومین نکته مورد تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بود. وی در این خصوص عنوان کرد اگر در هر سازمانی فضای همدلی وجود داشته باشد آن سازمان به اهداف خود خواهد رسید ولی اگر همدلی نباشد اهداف سازمان محقق نخواهد شد. روابط عمومی ها در شکل گیری و تقویت فضای همدلی می توانند مدیران عامل شرکت ها را یاری نمایند.

وی در سومین توصیه خود مدیران روابط عمومی را به اجرای کارها و برنامه های خلاقانه توصیه و تصریح نمود دیگر روش های سنتی پاسخگوی نیازهای روابط عمومی ها نیست و باید به روش های خلاقانه و ابتکاری روی آورد. استفاده از ابزارهای فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام نکته بسیار مهمی است که حتما باید مورد توجه روابط عمومی شرکت ها قرار گیرد. ضمن اینکه برای اجرای کارهای خلاقانه می توانید اتاق فکری متشکل از خبرگان تشکیل داد و از نظرات آنان بهره برد.

چهارمین نکته مورد تاکید مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد لزوم دریافت بازخورد از اقدامات انجام شده بود.

مسرور در این باره گفت: بازخورد فعالیت های روابط عمومی موجب می شود تا نقاط ضعف مشخص شده و برای رفع آنها برنامه ریزی شود. این جلسات باید به صورت دوره ای برگزار شود تا علاوه بر نقاط ضعف نقاط قوت هم شناسایی شده و روابط عمومی ها نقاط قوت خود را برای یکدیگر به اشتراک گذارند.

وی با اشاره به اینکه باید کارها و خدمات صندوق و شرکت ها برای جامعه ذی نفعان و به ویژه بازنشستگان تشریح شود گفت سودآوری شرکت های صندوق سهم مهمی در تامین حقوق و مزایای بازنشستگان دارد و این عزیزان به حق اخبار مرتبط با شرکت ها را رصد می کنند و انعکاس دستاوردها و اقدامات مثبت شرکت ها اهمیت بسزایی دارد.

وی افزود پیشنهاد می کنم روابط عمومی ها از دستاوردها و به ویژه طرح های توسعه ای خود کلیپ ها و تیزرهایی را تهیه کنند. هر شرکتی برای خودش ظرفیت های درآمدزا دارد و باید روی این ظرفیت ها و به ویژه گزارش های تولید کار خبری و تبلیغاتی انجام شود.

وی با اشاره به دستاوردهای صندوق در یک سال اخیر از جمله پرداخت معوقات و اجرای همسان سازی و متناسب سازی گفت علیرغم تلاش روابط عمومی صندوق در انعکاس این دستاوردها روابط عمومی شرکت ها در خصوص اطلاع رسانی مطلوب این اقدامات اهتمام مورد انتظار را نداشتند که باید این روند اصلاح شود.

مسرور در پایان سخنان خود با تشکر از میزبانی شرکت دخانیات از مدیر روابط عمومی صندوق و همکارانشان در برگزاری نشست قدردانی کرد.

پیش از سخنان مدیر عامل صندوق آقای یوسفی مدیر روابط عمومی صندوق گزارشی از روند برگزاری نشست و اهداف آن ارایه داد.

وی از نگاه ویژه دکتر مسرور به اهمیت روابط عمومی قدردانی کرد و به ایشان اطمینان داد مجموعه روابط عمومی صندوق و شرکت های تابعه در راستای تحقق انتظارات و توصیه های مدیرعامل صندوق تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر