کد خبر: 101612
A

گاف جدید وزیر صمتی که از صنعت خودرو خبر ندارد!+ عکس

رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت در روزهای گذشته مدعی شده بود : ۲ خودروی جدید به نام‌های تارا و شاهین متعلق به ۲ خودروساز بزرگ ایران یعنی شرکت‌های سایپا و ایران خودرو، در آینده نزدیک رونمایی می‌شود. ع

گاف جدید وزیر صمتی که از صنعت خودرو خبر ندارد!+ عکس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت در روزهای گذشته مدعی شده بود: ۲ خودروی جدید به نام‌های تارا و شاهین متعلق به ۲ خودروساز بزرگ ایران یعنی شرکت‌های سایپا و ایران خودرو، در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.

علیرضا رزم حسینی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست مشترک با قطعه سازان خودرو گفت:تا پایان سال دو نوع خودرو تارا و شاهین که توسط شرکت ایران خودرو و سایپا تولید می‌شوند، رونمایی می‌شوند .

با یک سرچ ساده می شود فهمید؛ وزیر صمت در جریان وضعیت صنعت خودرو نیست؛ چرا که خودروی شاهین ۷ اسفند ۱۳۹۸ رونمایی شده و اکنون تکمیل وجه برای خودروهای ثبت نامی شاهین انجام و قرار است سری اول تحویل داده شود . 

تارا هم در پاییز امسال ۳۰ آذر ۱۳۹۹ رونمایی شده، تولید انبوه و ثبت نام سفارش ها هم انجام شده است. 

انتظار می رود؛ مسئولان صنعت کشور به جای مصاحبه ها و افتتاح های مکرر و بی فایده مشکلات قطعه سازان، بدهکاری آنان و معضلات خودروسازان را برطرف کنند. این اظهارات از وزیری که هیچ گاه سابقه حضور در صنعت خودرو را نداشته، عحیب و غیر قابل باور نیست. 

2

1

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر