کد خبر: 101688
A

نشست نمایندگان تشکل‌های صنفی صنعتی و مهندسی با معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

مهندس شهرام آدم نژاد گفت: مدل‌های توسعه‌ی موفق در دنیا بر موضوع به‌کارگیری ظرفیت تشکل‌های صنفی و ظرفیت‌های بخش خصوصی متکی است.

نشست نمایندگان تشکل‌های صنفی صنعتی و مهندسی با معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

به گزارش دیده بان ایران، مهندس شهرام آدم نژاد معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی در نشست هم‌اندیشی با نمایندگان تعدادی از تشکل‌های بخش خصوصی ضمن استقبال از برگزاری نشست‌های هم‌افزایی و گفتگوی سازنده با بخش خصوصی، اظهار کرد فعالیت تشکل‌های بخش خصوصی درصورتی‌که در راستای تأمین منافع جمعی و عمومی مردم باشد بهترین سطح ممکن فعالیت تشکل‌هاست که بایستی سعی شود که فعالیت تشکل‌های بخش خصوصی به این سطح ارتقا یابد.

وی همچنین افزود مدل‌های توسعه‌ی موفق در دنیا بر موضوع به‌کارگیری ظرفیت تشکل‌های صنفی و ظرفیت‌های بخش خصوصی متکی است و تقسیم‌کار با  بخش خصوصی بایستی موجب افتخار دولتمردان باشد. به علت مدل توسعه‌ای گذشته در کشور، در حال حاضر بزرگ‌ترین کارفرما در کشور دولت است.

آدم نژاد اضافه کرد: فلسفه وجودی دولت این است که بتواند اعتماد مردم را از طریق انجام تعهدات و اجرای پروژه‌های ملی باکیفیت موردنظر و قیمت بهینه اجرا کند  و البته بخش خصوصی نیز توان انجام این طیف از فعالیت‌های پروژه‌ای را نیز به نحو مطلوب دارد.

امیدواریم این پارادوکس هر چه زودتر برطرف شود و دولت هر چه بیشتر به سمت آماده کردن بستر تجارت حرکت کند. واقعاً امروز نیاز است که برای مدل توسعه تکاملی کشور، نقش ویژه بخش خصوصی به‌درستی لحاظ شود و این‌گونه نقاط کلیدی و تعیین‌کننده بایستی بیش‌ازپیش در برنامه‌های توسعه‌ای موردتوجه قرار گیرد.

مهندس آدم نژاد ضمن گفتگو و استماع نظرات نمایندگان تشکل‌های حاضر در جلسه از تداوم این‌گونه نشست‌ها استقبال نمود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر