کد خبر: 102146
A

۵ کاری که نباید با جارو برقی انجام دهید

ما همیشه به جاروبرقی‌ها برای تمیز نگهداشتن فضای داخل خانه نیاز داریم. چه جاروبرقی شما کیسه‌دار باشد، چه بدون کیسه، چند کار هست که هرگز نباید با جارو انجام دهید.

۵ کاری که نباید با جارو برقی انجام دهید

دیده بان ایران- ما همیشه به جاروبرقی‌ها برای تمیز نگهداشتن فضای داخل خانه نیاز داریم. چه جاروبرقی شما کیسه‌دار باشد، چه بدون کیسه، چند کار هست که هرگز نباید با جارو انجام دهید. در صورتی که برای تعمیر انواع جارو برقی نیاز به کارشناسان حرفه ای داشتید، از خدمات پلاک استفاده کنید.

  1. جارو کردن اجسام سخت: ممکن از جارو کردن یک سکه یا سنگ کوچک از برداشتن آن راحت‌تر باشد. اما جارو کردن اجسام سخت به داخل جارو آسیب جدی وارد می‌کند و می‌تواند باعث گیر کردن آن در مسیر جارو شود.
  2. جارو کردن مایعات: هرگز از جاروبرقی‌های عادی برای جارو کردن مایعات استفاده نکنید. این کار هم به جارو برقی آسیب وارد می‌کند هم احتمال شوک الکتریکی به شما وجود دارد. همچنین در زمان خالی کردن کیسه جارو برقی با کثیفی زیادی مواجه خواهید شد.
  3. پر شدن کیسه جارو‌برقی: اجازه ندهید کیسه جاروبرقی بیش از اندازه پر شود. این موضوع روی مکش و قدرت جاروبرقی اثر خواهد گذاشت و باعث داغ شدن بیش از حد جارو خواهد شد.
  4. جارو کردن سیم برق: حرکت سر جاروبرقی که باعث بالا کشیده شدن ذرات به داخل آن می‌شود، می‌توانید به سیم برق آسیب برساند. بعد از چند سری کشیدن جارو روی هر نوع سیمی، به تدریج سیم آسیب خواهد دید.
  5. دور انداختن جاروبرقی، به خاطر از دست دادن قدرت مکش: ممکن است با کم شدن قدرت مکش جاروبرقی به فکر دور انداختن آن بیافتید. کیسه جارو را عوض کنید یا سطل آن را تخلیه کنید. مسیر لوله جارو را به دنبال اجسام ریز یا شکستگی بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید برس سر جاروبرقی به درستی حرکت می‌کند. می‌توانید از کمک متخصصان هم استفاده کنید.

 

 

چرا برای تعمیر جارو برقی از خدمات پلاک استفاده کنم؟

 

در روزگاری که افراد فرصت زیادی برای جست‌وجوی متخصص به روش سنتی را ندارند و تکنولوژی نیز با رشد سریع در حال پیشروی در زندگی افراد است، اپلیکیشن‌های خدماتی نظیر پلاک، تاثیر و نقش به‌سزایی در مدیریت انجام کارها دارد. پلاک با ارائه سرویس‌های مختلف با بالاترین کیفیت و تیم پشتیبانی همراه، در پی کسب حداکثری رضایت مشتریان است. نصب اپلیکیشن و ثبت سفارش در آن کاملاً رایگان است و به سادگی می‌توانید سفارش خود را با توجه به امتیاز هر متخصص، با بهترین قیمت ثبت کنید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر