کد خبر: 102398
A

برترین تشک های بازار ایران | تشک خوابکو

تشک رویا از سال ۱۳۶۳ فعالیت خودش را آغاز کرده و یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان کالای خواب در ایران محسوب می شود. امروزه برند رویا برای قریب به اتفاق ایرانیان نامی آشنا است و احتمالا فروشگاه های بسیاری را دیده اید که روی تابلوی خود نام این برند را دارند.

برترین تشک های بازار ایران | تشک خوابکو

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تشک رویا از سال ۱۳۶۳ فعالیت خودش را آغاز کرده و یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان کالای خواب در ایران محسوب می شود. امروزه برند رویا برای قریب به اتفاق ایرانیان نامی آشنا است و احتمالا فروشگاه های بسیاری را دیده اید که روی تابلوی خود نام این برند را دارند.

شرکت رویا خط تولید کامل تشک را در ایران دارد و محصولات تشک رویا کاملا تولید داخل ایران است. این برند موفق به اخذ استانداردهای ملی و بین المللی شده و کالای مرغوب و باکیفیتی را به بازار ایران عرضه می کند. من قصد دارم در این یادداشت انواع محصولات این شرکت را معرفی کنم و کیفیت آن ها را با هم مقایسه کرده و به خواننده کمک کنم تا تشک مناسب برای نیازهای خود را از بین محصولات این برند نام آشنای ایرانی انتخاب کند. جهت اطلاع از قیمت تشک رویا به فروشگاه خوابکو مراجعه فرمایید.

بهترین تشک رویا کدام است؟

شرکت رویا انواع مختلفی از تشک های تختخوابی را ارائه می کند که همگی از کیفیت خوبی برخوردار هستند اما با توجه به سیستم های متفاوتی که در ساخت آن ها بکار رفته است هرکدام می توانند بخشی از نیازهای افراد را تامین کنند. از این رو شما باید نسبت به نیازهایی که دارید و با توجه به شناختی که از عادات خواب خودتان دارید دست به انتخاب بزنید.

انواع تشک رویا

تشک های تولید شده توسط این برند در سه دسته عرضه می شوند: تشک های فنر منفصل، تشک های اسفنجی (طبی) و تشک های بونل که از سیستم فنر متصل ساخته شده اند. هرکدام از این دسته ها مزایا و معایب خودشان را دارند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. قبل از خرید تشک رویا این مقاله را تا انتها بخوانید و انتخابی آگاهانه انجام دهید.

استفاده از فنر سل پاکت یا میکرو پاکت از ویژگی های بارز تشک اولترا 1 می باشد فنر سل پاکت  قوس های بدن را پوشش می دهد و باعث راحتی بیشتر بدن بر سطح تشک می شود. و فشار به ستون فقرات را کاهش می دهد.

مشخصات تشک اولترا 1

  • تشک اولترا 1 دارای پارچه سه لایه گرد بافت باالیاف ضد حساسیت و خاصیت ارتجاعی
  • استفاده از لایه مخصوص ترموباند جهت تسهیل جریان هوا در سطح تشک و تعریق کمتر بدن
  •  تشک اولترا 1 دارای اسفنج 40 کیلو به قطر 3 سانتیمتر می باشد.
  • استفاده از فنر سل پاکت سازگار با آناتومی بدن و پوشش دهنده گودی کمر
  • استفاده ازاسکلت فنر منفصل در روکش هایی از جنس الیاف مصنوعی یا کتان در هسته مرکزی تشک رویا
  • عدم انتقال ارتعاش ناشی از غلت زدن بر سطح تشک
  • دارای 8 سال تضمین کیفیت شرکت رویا به همراه محافظ تشک ضد آب رایگان
  • لازم به ذکر است ارتفاع تشک اولترا 1 حدودا 30 سانتیمتر است.

محافظ تشک رویا

با توجه به این که بستر خواب ما به شدت در معرض آلودگی است شستشوی مرتب تشک و ملحفه ها از طرف کارشناسان بهداشت به شدت توصیه می شود. اما شستن مکرر تشک هم کار دشواری است و هم این که عمر مفید آن را کاهش می دهد. محافظ تشک محصول بسیار مفیدی برای افزایش طول عمر تشک و راحتی نگهداری و نظافت آن است.

همچنین برای افرادی که مشکل کنترل ادرار دارند چاره ای به غیر از استفاده از محافظ تشک ضد آب وجود ندارد. معمولا کودکان و سالمندان از این موضوع در رنج هستند و افرادی که از آن ها مراقبت می کنند نیز برای تمیز کردن بستر خواب آن ها با دشواری های زیادی روبرو می شوند. استفاده از یک محافظ می تواند تمام این دشواری ها را آسان کند.

بعضی افراد به این دلیل که محافظ به دلیل تکان خوردن در حین خواب از جایش در می آید و زیر شخص جمع می شود دوست ندارند از آن استفاده کنند. یک محافظ تشک زیپ دار این خوبی را دارد که انداختن آن روی تشک و در آوردنش خیلی آسان است و در حین خواب مشکل جمع شدن و مچاله شدن و در نتیجه ایجاد ناراحتی را هم نخواهند داشت.

تشک خوشخواب

تشک خوشخواب 1338 فعالیت خود را در زمینه تولید تشک آغاز نموده است.کارخانه خوشخواب جزء اولین کارخانه ها در زمینه تولید کالای خواب  می باشد. که با 60 سال سابقه مفید در این زمینه ضمن کسب تجربه و استفاده از دانش به روز دنیا از قافله تغییرات در زمینه تولید کالای خواب عقب نمانده و اطلاعات و خط تولید خود را با تغییرات تکنولوژی دگرگون کرده است قدمت برند خوشخواب به حدی است که بسیاری از مشتریان و کاربران به جای عنوان تشک از کلمه خوشخواب استفاده می کنند. برند خوشخواب ضمن به کارگیری جوانان مستعد و با استعداد ایرانی در خط تولید و ایجاد اشتغال با نمایندگی فعال در سراسر ایران دسترسی به کالای خواب با کیفیت را آسان نموده است

تشک خوشخواب از برترین لوازم اتاق خواب میباشد که با توجه به تنوع محصولات آن در بازار، انتخاب یک نمونه مناسب حائز اهمیت است؛ زیرا در صورتی که تشک غیر استاندارد باشد، فرد را دچار بیماری های عضلانی می‌کند که رایج ترین آن ها دیسک کمر میباشد.

فروشگاه اینترنتی خوابکو | خرید اینترنتی تشک

فروشگاه اینترنتی خوابکو در حال حاضر تخصصی ترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی تشک و کالا خواب جهت بررسی؛ آشنایی و خرید جدید ترین محصولات در سرویس خواب برای تمامی گروه های سنی میباشد و میتواند نیاز تمامی مشتریان و کاربران با انواع سلیقه هارا برطرف کند.

فروشگاه اینترنتی خوابکو این امکان را برای شما فراهم کرده که به راحتی هر کجای ایران که باشید به بهترین شرکت های تشک از جمله تشک رویا,  با قیمت مصوب شرکتی دسترسی پیداکنید و یک انتخاب مناسب با توجه به نیاز شما و حمل رایگان,  پرداخت در محل,  میتواند منجبر به یک خرید رضایت بخش باشد . با توجه به بازار متنوع و سردرگم کننده  کالای خواب,  خوابکو سعی در آشنایی مشتریان خود با کالاهای اصلی و با کیفیت دارد که  دارای گارانتی معتبر و سطح کیفیت بالا باشد.

تماس: 

0912-۰۶۹۶۵۲۹

021-28422926

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر