کد خبر: 103800
A
انتقاد شدید امام جمعه تبریز از وزارت صمت:

آقایان ستاد تنظیم بازار و دستگاه‌های نظارتی کجا هستید؟ / چه کسی باید مشکلات بازار و گرانی ها را حل کند؟

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم با انتقاد از وزارت صمت، گفت: آقایان ستاد تنظیم بازار، دستگاه‌های نظارتی، وزارت صمت و جهاد کشاورزی کجا هستید؟ مردم در آستانه عید می‌خواهند روغن، مرغ و میوه تهیه کنند این چه وضعی است، درست کردید؟

آقایان ستاد تنظیم بازار و دستگاه‌های نظارتی کجا هستید؟ / چه کسی باید مشکلات بازار و گرانی ها را حل کند؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم با انتقاد از وزارت صمت، گفت: آقایان ستاد تنظیم بازار، دستگاه‌های نظارتی، وزارت صمت و جهاد کشاورزی کجا هستید؟ مردم در آستانه عید می‌خواهند روغن، مرغ و میوه تهیه کنند این چه وضعی است، درست کردید؟

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز ، با اشاره به ابراز نگرانی رهبر انقلاب از وضعیت معیشتی مردم، گفت: بعد از انتقاد و نگرانی امام خامنه‌ای از گرانی های لجام گسیخته، مسئولان دولت در هفته گذشته گفتند که باید مشکل گرانی و تورم حل شود، اما چه کسی غیر از شما باید این مشکل را حل کند؟ 

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب و  مردم از تورم و گرانی نگران و ناراحت هستند و بعد از هشدار مقام عظمای ولایت، مسئولان دولت، وزارتخانه‌ها و نمایندگان مجلس همه احساس نگرانی کردند، خوب این چه فایده‌ای دارد؟ مسئولان اجرایی برای رفع نگرانی مردم در آستانه سال جدید باید اقدام عملی و تلاش موثر انجام دهند .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: متاسفانه مشکل اصلی مردم در تهیه کالاهای اساسی در سایه  نبود همکاری و تعامل بین وزارتخانه های صمت و جهادکشاورزی است و گرنه چه بر سر مرغ آمده است که برای مردم مصیبت شده است؟ چه بر سر روغن نباتی آمده است که به خاطر یک حلب روغن نباتی دنیا را به هم می‌زنند؟ 

خطیب نماز جمعه تبریز اضافه کرد: الحمدلله در کشور ما این همه نعمت فراوان است، مگر مشکل کمبود مرغ داریم؟ اصلا مشکل کمبود نداریم، اشکال فقط در نظارت دستگاه‌های نظارتی و سوءمدیریت‌های دولت است. 

 آل هاشم گفت: آقایان ستاد تنظیم بازار، دستگاه‌های نظارتی، وزارت صمت و جهاد کشاورزی کجا هستید؟ مردم در آستانه عید می‌خواهند روغن، مرغ و میوه تهیه کنند این چه وضعی است، درست کردید؟ 

امام جمعه تبریز اظهار کرد: دولتمردان باید به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیش از پیش توجه و حساسیت داشته باشند و برای حل مشکلات معیشتی به ویژه تورم و گرانی اقدام عملی کنند وگرنه شعار به درد مردم نمی خورد

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر