کد خبر: 10634
A

زنگنه: گاز استان مازندران قطع نخواهد شد

وزیر نفت در دیدار با مجمع نمایندگان استان مازندران به مردم استان قول داد گاز مشترکان خانگی استان در فصل زمستان قطع نشود.

زنگنه: گاز استان مازندران قطع نخواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از دبیرخانه مجمع نمایندگان مازندران، درپی لغو قرارداد گاز ترکمنستان با ایران و احتمالا قطع گاز مازندران، اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران ظهر امروز با وزیر نفت دیدار تا دغدغه‌های مردم مازندران را پیگیری و منعکس کنند.

به گفته عبدالله رضیان، سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران، وزیر نفت در این دیدار پس از استماع نظرات و نگرانی‌های نمایندگان مازندران با تقدیر از صبوری و همکاری اهالی خونگرم مازندران با قاطعیت اعلام کرد: گاز مازندران به هیچ عنوان قطع نخواهد شد.

وی بیان کرد: وزیر نفت در این نشست افزود: با اعمال کامل و لازم مدیریت توزیع علی‌رغم افت دما اما گاز خانگی مازندران و برخی صنایع وابسته به کشاورزی نظیر گلخانه‌ها قطع نخواهد شد.

رضیان افزود: وزیر نفت وعده داد حداکثر تا تیرماه خط دامغان - ساری در مدار قرار خواهد گرفت و با تمهیداتی که پیش‌بینی شده گاز مازندران با تامین از خطوط استان‌های همجوار قطع نخواهد شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: وزیر نفت در این دیدار با تشریح روند قرارداد گاز با ترکمنسان خاطرنشان کرد برای حفظ عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران زیر بار مطالبه غیر اصولی ترکمنستان نرفته و با افزایش تولیدات داخلی و مدیریت مصرف بیش از پیش بر عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی افزوده خواهد شد.

در این دیدار زنگنه بر لزوم صرفه جویی هموطنان جهت مدیریت مصرف و توزیع عادلانه تاکید کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر