کد خبر: 10811
A

نوبخت: باتدابیر ویژه دولت ،تراز مالی شرکت صدرا از منفی ۹هزار میلیارد ریال به مثبت ۴هزارمیلیارد ریال رسید

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بودجه و برنامه ریزی گفت: در یکسال گذشته در قالب فعالیت ستاد تدابیر ویژه اقتصادی دولت، تراز مالی شرکت صدرا(صنایع دریایی ایران) از منفی 9هزار میلیارد ریال به مثبت 4هزار میلیارد ریال رسید.

نوبخت: باتدابیر ویژه دولت ،تراز مالی شرکت صدرا از منفی ۹هزار میلیارد ریال به مثبت ۴هزارمیلیارد ریال رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدباقر نوبخت روز پنج شنبه درحاشیه نشست با مسئولان شرکت صدرا در جمع خبرنگاران افزود: شرکت صنایع دریایی ایران (صدرا) نمادی از اقتصاد مقاومتی است که در کمتر از یکسال نیروی انسانی این شرکت از 500 نفر به بالای دوهزارو 500 نفر رسیده است.

وی بیان کرد: دستیابی به این مهم بیانگر این است که کشور می تواند در جهت خودکفایی و افزایش سطح اشتغال و تولید بخوبی گام بردارد.

نوبخت یادآورشد: ظرفیت جذب نیروی انسانی شرکت صنعتی دریایی تا 10 هزار نفر است و هنوز 80 درصد ظرفیت وجود دارد که می توانیم از آن برخوردار شویم.

وی افزود: برای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی زمینه برخورداری از زمینه های استفاده نشده این واحد تولیدی باید اقدام شود.

معاون رئیس جمهوری اظهاردااشت: در این راستا مقرر شده در هفته آتی نشست با حضور مسئولان شرکت صدرا، استاندار و نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی و راهکارهای واگذاری سفارش های داخلی به جای واگذاری به بخش های خارجی مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: صدرا نمونه موفقی برای سایر واحدهای تولیدی و اقتصادی کشور است که می توان با استفاده از ظرفیت آن میزان واردات کاهش و از همه پتانسیل داخلی استفاده کرد.

نوبخت گفت: شرکت صدرا توانسته در کمتر از یکسال به افزایش تولید و سطح اشتغال و برخورداری از این توانایی ها نایل شود به جای تعطیلی به رونق برسد.

وی اظهار داشت: ایران با کمک فرزندان خود و همه ظرفیتی که دارد می تواند در چارچوب اقتصاد مقاومتی در سطح بین المللی به جایگاهی برسد که شایسته مردم ایران زمین است.

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر