کد خبر: 108136
A

جزییات سنگین ترین سقوط بورس در ماه های اخیر /افت ۱۸هزار و ۳۴۲واحد / اسامی نمادهایی که سقوط کردند

پس از اجرایی شدن تدابیر رئیس مجلس، رئیس قوه قضاییه و رریس قوه مجریه برای کمک به سهامداران بورس امروز چهارشنبه 29 اردیبهشت- بزرگ‌ترین ریزش شاخص هم وزن در 3 ماه اخیر ثبت شد.

جزییات سنگین ترین سقوط بورس در ماه های اخیر /افت  ۱۸هزار و ۳۴۲واحد / اسامی نمادهایی که سقوط کردند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در معاملات امروز بورس تهران شاخص کل با افت 18 هزار و 746 واحدی به رقم یک میلیون و 154 هزار و 767 واحد رسید.

اما امروز بزرگ‌ترین ریزش شاخص هم وزن در 3 ماه اخیر ثبت شد و این شاخص 5 هزار و 836 واحد نزول کرد که بزرگ‌ترین ریزش در 66 روز کاری گذشته از 18 بهمن ماه به این سو است. بنابراین شاخص هم وزن در آخرین روز معاملاتی اردیبهشت ماه با تغییر کانال در سطح 396 هزار و 981 واحدی ایستاد. 

همچنین شاخص کل فرابوس 17 واحد رشد کرد و به رقم 17 هزار و 790 واحد رسید.

سهم‌های تاثیرگذار 

امروز فملی، فارس، شپنا، وملل، ساوه، ذوب، رمپنا، شستا، خودرو، وغدیر وکگهر  نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر را در افت شاخص کل داشتند. در سوی دیگر بازار برکت، اپال و پاکشو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند اما نتوانستند مانع از ریزش قابل توجه شاخص شوند. 

در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس برکت صدرنشین است و فملی و ثامید در رتبه‌های بعدی هستند. در فرابورس نیز فگستر، کزغال و کرمان پرتراکنش‌‌ترین نمادها هستند.

1

0

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر