کد خبر: 108723
A

همتی: من صدای معترضان به وضع موجود هستم

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه من به عنوان یک صدای سوم آمدم، گفت: من می‌خواهم صدای بخش اعظم خاموش مردم باشم که به وضعیت موجود اعتراض دارند و مطمئن هستم که می‌شود مشکلات مردم را حل کرد

همتی: من صدای معترضان به وضع موجود هستم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی گفت‌وگویی با سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دغدغه اصلی من اقتصاد کشور و معیشت مردم است، اظهار کرد: شرایط اقتصادی مردم اصلأ خوب نیست و من معتقدم می‌شود این مسائل را حل کرد.

وی افزود: برای اقتصاد برنامه دارم و مطمئنم که قابل تحقق است و حتما با یک تعامل جدی، عقلانیت درست و کارآمدی دولت می‌توانیم به آن برسیم.

همتی با تاکید بر اینکه من به عنوان یک صدای سوم آمدم، گفت: من می‌خواهم صدای بخش اعظم خاموش مردم باشم که به وضعیت موجود اعتراض دارند و مطمئن هستم که می‌شود مشکلات مردم را حل کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به لزوم داشتن تعامل برای انجام امور اظهار کرد: با تعامل کارهای بسیاری می‌توان انجام داد من مطمئنم از داخل خانه تا کل دنیا با تعامل می‌توان مشکلات بسیاری را حل کرد.

همتی یادآور شد: یکی از دلایل ناموفقیت ما در اقتصاد همین نداشتن تعامل لازم چه در بین مردم چه در میان نیروهای سیاسی و چه در بین نهادهای مختلف و چه در ارتباط با کشورهای مختلف داشتیم و می‌شود بسیار سریع اقتصاد کشور را جمع و جور کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر