کد خبر: 108760
A

طراحی سایت آموزشگاه با سایت ساز کاریک

بسیاری از افراد به دلیل نداشتن وقت کافی و دور بودن از محل برگزاری کلاس ها امکان شرکت در آن را ندارند. با در نظر گرفتن امکان برگزاری دوره های مجازی در طراحی سایت آموزشگاه می توانید تعداد بیشتری از افراد علاقمند را جذب آموزشگاه خود کنید. با قرار دادن متن های پر محتوا در سایت خود افراد بیشتری از طریق موتورهای جستجو جذب سایت شما می شوند. همچنین با قرار دادن رزومه و پروفایل شخصی اساتید آموزشگاه خود، آن ها را برای کار کردن ترغیب کرده و رتبه ی بالاتری به آموزشگاه خود می دهید.

طراحی سایت آموزشگاه با سایت ساز کاریک

دیده بان ایران- ارائه ی آنلاین مطالب آموزشی و معرفی کلاس های آموزشی برای افراد مختلف مفید بوده و متقاضی بسیاری دارد. در حال حاضر آموزشگاه های مختلفی در شهرهای مختلف اقدام به طراحی سایت آنلاین با سایت ساز آموزشگاهی کرده اند و رقابت آن ها بر سر جذب افراد بیشتر برای خرید آموزش های آنلاین و یا جذب به کلاس های آموزشی خود است. به طور مثال بسیاری از آموزشگاه های زبان اقدام به طراحی سایت آموزشگاه زبان خود کرده اند و ازین طریق دانشجویان بسیاری را جذب نموده اند. بسیار از اطلاعات لازم در طراحی سایت آموزشگاه نظیر سرفصل مطالب، قیمت کلاس ها و روزهای برگزاری اطلاعات مفیدی به افراد می دهد و باعث اعتماد بیشتر افراد به برنامه ریزی دقیق و منظم شما خواهد شد. اگر هنوز سایت آموزشگاه خود را راه اندازی نکرده اید، باید بدانید از رقبای خود عقب هستید و دلیل کاهش مشتریان شما نیز همین است. ما به شما پیشنهاد می کنیم همین امروز از بهترین شرکت طراحی سایت سفارش طراحی سایت با سایت ساز آموزشگاه خود را درقسمت ثبت سفارش شرکت ما ثبت کنید. 

بسیاری از افراد به دلیل نداشتن وقت کافی و دور بودن از محل برگزاری کلاس ها امکان شرکت در آن را ندارند. با در نظر گرفتن امکان برگزاری دوره های مجازی در طراحی سایت آموزشگاه می توانید تعداد بیشتری از افراد علاقمند را جذب آموزشگاه خود کنید. با قرار دادن متن های پر محتوا در سایت خود افراد بیشتری از طریق موتورهای جستجو جذب سایت شما می شوند. همچنین با قرار دادن رزومه و پروفایل شخصی اساتید آموزشگاه خود، آن ها را برای کار کردن ترغیب کرده و رتبه ی بالاتری به آموزشگاه خود می دهید. سرویس های مختلفی که می توانید در طراحی سایت آموزشگاهی خود تقاضا کنید عبارت اند از:

امکان ثبت نام آنلاین کلاس ها و پرداخت مبلغ کلاس از طریق درگاه بانکی

قراردان منابع آنلاین نظیر کتاب ها و دریافت هزینه برای دانلود آن ها

امکان برگزاری آزمون های مجازی

اعلام نتایج آزمون بلافاصله بع از اتمام 

معرفی دوه های اموزشی 

امکان سیستم پرداخت الکترونیک در طراحی فروشگاه اینترنتی آنلاین با فروشگاه ساز آنلاین

طراحی سایت آموزشگاه موسیقی، کامپیوتر، زبان و هنر ماده با توجه به ویژگی های اختصاصی هر یک

  با مشاهده ی نمونه سایت های آموزشگاهی می توان نیازهای عمده ی یک طراحی سایت آموزشگاهی مناسب را شناخت. رعایت نکات بهینه سازی موتورهای جستجو، طراحی سایت آموزشگاهی با گرافیک و ظاهر قوی و دارا بودن سرعت و کارایی مناسب از جمله ویژگی های اساسی یک شرکت طراحی سایت معتبر است. مهندسان و طراحان سایت ما با دارا بودن تجربه ی بالا در این امور به نسبت ویژگی های مختلفی که شما ارائه می کنید تعرفه های مختلفی در نظر گرفته اند. با مشاهده ی دیگر سایت های آموزشی امکانات و نحوه ی کارایی آن ها می توانید حدود مورد نظر کار خود را در نظر گرفته و برای بهبود امکانات آن با مشاوران ما صحبت کنید.

برخی از امکانات طراحی سایت آموزشگاه

معرفی دوره های در حال برگزاری 

معرفی دوره های آتی 

ارائه ی برنامه های زمان بندی دقیق کلاس ها

ارائه دوره های مجازی به افراد

نمایش اخبار روز آموزشگاه

ارائه مقالات آموزشی و کتاب های مختلف

مشاهده ی سرفصل دروس و مشخصات دوره ها

ارائه کارنامه یا گواهینامه و امکان صدور آنلاین

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر