کد خبر: 109273
A

اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

اگر در از شلوغی و آلودگی شهر تهران خسته شده و به دنبال منطقه ای بکر و سرسبز با آب و هوای دلنشین برای طیبعت گردی هستید تا اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به روستای کردان بیاندازید.

اجاره ویلا در کردان با پروتکل های بهداشتی لوکس ویلا

دیده بان ایران- اگر در از شلوغی و آلودگی شهر تهران خسته شده و به دنبال منطقه ای بکر و سرسبز با آب و هوای دلنشین برای طیبعت گردی هستید تا اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنید، پیشنهاد می کنیم نگاهی به روستای کردان بیاندازید. کردان منطقه ای خوش آب و هوا دیدنی است که امروزه به پاتوق جوانان و افرادی که در جستجوی مقصدی زیبا و نزدیک برای تعطیلات خود هستند تبدیل شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا با این روستای زیبا و انواع ویلاهای مختلفی که در آنجا وجود دارد بیشتر آشنا شوید.

 

1

 

چرا کردان امروزه به یکی از جذاب ترین مناطق اطراف تهران تبدیل شده است؟

قدمت محبوبیت کردان به دهه های پیش برمیگردد. در زمانی که کردان بخشی از شهرستان چندار بوده و تنها تعداد اندکی خانوار در این منطقه زندگی می کردند، کردان شرایط عادی خود را سپری میکرد اما در سال 1385، تصمیم گرفته شد تا کردان بخشی از شهرستان ساوجبلاغ شود لذا پایتخت نشین ها رفته رفته با این منطقه و طبیعت زیبایش بیشتر آشنا شدند. گردشگران بسیاری روزهای آخر هفته و اوقات فراغت خود را به کردان سفر می کردند با افزایش تعداد آن ها، اجاره ویلا کردان و پیدا کردن اقامتگاهی متناسب با بودجه و سلیقه به یکی از چالش های پیش روی آن ها تبدیل شد.

بعد از مدتی، سرمایه گذاران وارد کردان شدند و با خریداری زمین ها و خانه های قدیمی اقدام به ساخت و ساز انواع ویلا و اقامتگاه کرده و کردان را به یکی از جذاب ترین مناطق برای اجاره ویلا و اقامتی چند روزه تبدیل کردند. کردان منطقه ای ییلاقی و با ارتفاع بیش از 1400 متر از سطح دریا می باشد لذا در این منطقه شاهد آب و هوایی خنک و دلنشین در فصل تابستان و روزهای گرم سال و هوایی برفی و سوزناک در روزهای سرد سال هستیم.

امروزه اما، کردان را با ویلاهای لوکس و استخردارش میشناسند و این موضوع باعث شده کمتری گردشگری از ویلای خود خارج شده و اقدام به گشت و گذار و بازدید از جاذبه های گردشگری کردان کند اما در صورتیکه میخواهید سفری چند روزه به کردان داشته باشید، همواره پیشنهاد می کنیم نگاهی به برخی از جذاب ترین دیدنی های منطقه از جمله سایت پروازی، کوه کهار، دهکده آرامش، برج مقبره و غیره هم بیاندازید.

اجاره ویلا در کردان متناسب با هر بودجه و سلیقه ای

در کردان تنوع بالایی از انواع ویلاها و اقامتگاه های مختلف مشاهده می شود تا گردشگران با هر بودجه و سلیقه ای، همواره بتوانند بهترین ویلای مورد نظر را رزرو کرده و خاطرات بی نظیری را هم برای خود رقم بزنند. از آنجایی که هزینه پرداخت شده برای اقامت در میان گردشگران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، گردشگران بسیاری در جستجوی ویلاهای ارزان قیمت اما با امکانات مناسب هستند. در صورتیکه به دنبال اقامتی ارزان هستید، اجاره سوئیت در کردان و انتخاب میان سوئیت های یک خوابه، دو خوابه، باغ سوئیت و غیره منطقی و اقتصادی خواهد بود.

اگر هم میخواهید کمی هزینه پرداختی را افزایش دهید، در کردان ویلاهای بسیاری وجود دارد که از امکانات مطلوبی برخوردار بوده و در کنار آن، نرخ اجاره روزانه مناسبی دارند و همچنین همواره در نظر داشته باشید نرخ اجاره روزانه ویلا در کردان طی روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه در ارزان ترین حد خود قرار دارند اما این رقم طی روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه به دلیل افزایش تقاضا بیشتر شده و در ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، افزایش محسوسی را تجربه می کنند.

 

2

 

اجاره ویلا استخردار در کردان

جذاب ترین اقامتگاه های کردان را ویلاهای لوکس و استخردار تشکیل می دهند که از امکانات جذابی شامل میزهای فوتبال دستی و بیلیارد، آلاچیق به همراه باربکیو در باغ های سرسبز و بزرگ، سیستم های صوتی و غیره برخوردار بوده و در برخی از ویلاهای لوکس که تعدادشان هم محدود است، درکنار استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی هم مشاهده می شود.

کردان را با ویلاهای استخردارش می شناسند و این موضوع باعث شده همواره تقاضا برای اجاره ویلا استخردار در کردان بالا بوده و به طبع آن، نرخ اجاره روزانه ویلا استخردار در کردان هم افزایش محسوسی را به خود ببیند لذا پیشنهاد می شود به دلیل تقاضای بالا بخصوص در ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، از یک هفته قبل از تاریخ سفر نسبت به رزرو ویلا در کردان اقدام کنید.

در نیمه اول سال بخصوص از اواسط فصل بهار تا اواخر شهریور، کردان وارد خوش آب و هواترین روزهای خود می شود و شاهد آب و هوایی خنک و دلنشین زیر آفتاب سوزان در منطقه هستیم. گردشگران در این ایام سال به سراغ ویلاهای استخر روباز می روند و تقاضا برای ویلاهای استخر سرپوشیده به مراتب کمتر خواهد بود. اما با فرا رسیدن روزهای سرد کردان، دیگر هیچ گردشگری توانایی ورود به استخر روباز در هوای سوزناک منطقه را نخواهد داشت.

 

3

 

اجاره ویلا در کردان استخر آبگرم

از اواخر شهریور تا آخر زمستان، کردان سردترین روزهای خود را تجربه می کند. هوا بسیار سرد و سوزناک شده و شاهد بارش برف و باران در منطقه هستیم. در این ایام، اکثر ویلاهای استخردار مجهز به استخرهای آبگرم می شوند و در میان آن ها هم گردشگران برای اجاره ویلا در کردان استخر آبگرم، ویلاهایی با استخر سرپوشیده را انتخاب می کنند. در نظر داشته باشید تعدادی از ویلاهای استخردار کردان بنا به دلایل مختلف، استخرهای خود را غیر فعال کرده و در دسته ویلاهای عادی قرار میگیرند لذا با کاهش عرضه، شاهد افزایش تقاضا هم هستیم.

تجربه متفاوت اجاره ویلا در کردان از سایت لوکس ویلا

لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره روزانه ویلا در کردان، همواره مسیر اجاره ویلا را برای گردشگران آسان کرده و مردم می توانند تنها از طریق تماس با کارشناسان سایت، علاوه بر دریافت مشاوره جهت انتخاب بهترین ویلا متناسب با بودجه و سلیقه، به آسانی نسبت به رزرو ویلا در کردان هم اقدام کنند. همچنین لوکس ویلا سعی کرده بهترین قیمت ها را برای اجاره روزانه ویلا در کردان ارائه دهد و در کنار آن، تمامی واسط ها را هم حذف کرده است. از طرفی، امروزه که یکی از دغدغه های گردشگران، پیدا کردن اقامتگاهی ضدعفونی شده می باشد، لوکس ویلا تمامی ویلاهایی که اجاره می دهد را پیش از رسیدن مسافر، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می کند تا گردشگران در محیطی عاری از هرگونه ویروس، بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر