کد خبر: 110337
A

پیام تبریک جمعیت مردمی متخصصین تولید کنندگان و کارآفرینان به سید ابراهیم رئیسی/ برای همکاری و کمک در جهت حل مشکلات تولید و کارآفرینی در حوزه های صنعتی، مهندسی و محیط زیستی، تمام قد در کنار شما ایستاده ایم

جمعیت مردمی متخصصتین تولیدکنندگان و کارآفرینان طی بیانیه ای انتخاب سید ابراهیم رئیسی را تبریک گفت.

 پیام تبریک جمعیت مردمی متخصصین تولید کنندگان و کارآفرینان به سید ابراهیم رئیسی/ برای همکاری و کمک در جهت حل مشکلات تولید و کارآفرینی در حوزه های صنعتی، مهندسی و محیط زیستی، تمام قد در کنار شما ایستاده ایم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ جمعیت مردمی متخصصتین تولیدکنندگان و کارآفرینان طی بیانیه ای انتخاب سید ابراهیم را تبریک گفت.

سمه تعالی

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور محترم منتخب

باسلام

28 خرداد 1400  با خلق حماسه حضور گسترده و مثال زدنی مردم فهیم ایران زمین در پای صندوق های رأی به روزی ماندگار در تاریخ این سرزمین تبدیل شد. ایرانیان سرافراز و حماسه ساز در این روز در پای صندوق‌های رأی گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت خود برداشتند.

حال که سرمایه اعتماد مردم که به حق یک امانت الهی است بر دوش شما قرار گرفته است، ضمن تبریک صمیمانه، از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت شما را در راه دشواری که در پیش دارید آرزومندیم و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را خواستاریم.

اینک با این اقبال مردمی و پس از تنفیذ و تحلیف، جنابعالی رئیس جمهور همه ملت و از جمله جریانها و افراد رقیب هستید و لذا همراهی، همکاری کامل با جنابعالی  ،‌ وظیفه همگان است. 

با توجه به ظرفیت های تخصصی و گسترده  جمعیت متخصصین، تولیدکننگان و کارآفرینان در حوزه های ساختمان ، صنعت و محیط زیست ، همانگونه که از جنابعالی جهت حضور در انتخابات در سال 1399 دعوت و در انتخابات 1400 حمایت کردیم، اکنون نیز جهت همکاری های بعدی با شما تمام قد در کنار شما ایستاده ایم و  اعلام آمادگی می نمائیم.

بی تردید خدمتگزاری به هموطنان عزیز فرصت مغتنمی است که امیدوارم  با نگاه مدبرانه، هم مشمول لطف حق تعالی قرار گیرید و هم اسباب رضایت خاطر آحاد مردم عزیز را فراهم سازید که آنچه باعث سرافرازی و سربلندی است خرسندی مخلوق و خشنودی خالق است.

photo_2021-06-19_12-58-50

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • شهربانو رئیسی

    ماخوشحالیم واین پیروزی رو به هما مردم و رهبر عزیز تبریک میگیم ماهم مثل شهدا تمام تلاشمون روبرای پیروزی این انقلاب کردیم.

ارسال نظر