کد خبر: 111500
A

چگونه برای کودکانمان سرمایه گذاری کنیم

تا به حال به فکر سرمایه گذاری هوشمند برای فرزندانتان افتاده اید؟ چه کارهایی را در این راستا انجام داده اید؟ چه قدم هایی را برداشته اید؟ آیا به بهترین روش سرمایه گذاری رسیده اید؟

چگونه برای کودکانمان سرمایه گذاری کنیم

دیده بان ایران:  انداز برای فرزندانشان با وجود تورم و مشکلات در کشور ایران سودی ندارد. اما این تصور اشتباه می باشد . لازم است بخواهید و در راستای تحقق هدف تان تلاش کنید.

به علت تورم بالا در کشورمان، کنار گذاشتن پول نقد برای آینده کودکان تان در بانک و یا قلک به عنوان پس انداز فایده ای ندارد. زیرا ارزش پول رو به کاهش است. با ما همراه باشید تا روش های مناسبی را برای پس انداز کودکان تان در اختیارتان  قرار دهیم.

 

  1. برای اهداف کوتاه مدت، باز کردن سپرده کوتاه مدت در بانک

در این سپرده که سود شاملش می شود و افراد هم می توانند پول برداشت کنند و هم پول واریز نمایند و به صورت روزانه به آن سود تعلق می گیرد. به طور مثال، شما 300 تومان در یک حساب کوتاه مدت پس انداز می کنید و حدود 200 تومان در وسط ماه به حسابتان مجدد واریز می کنید و بعد  به دلیل یک سری مشکلات در آخر ماه مجبور به برداشت 100 تومان می شوید .در این میان سود بر روی 100 تومان هم پرداخت خواهد شد و برداشت و واریز شما شامل سودی نخواهد شد.

2- سرمایه گذاری بورسی

سرمایه گذاری بورسی برای فرزندانتان برای بلند مدت بسیار مناسب است. توجه داشته باشید کسی که می خواهد این کار را انجام دهد لازم است اطلاعات کافی در مورد بورس داشته باشد. خرید سهام بنیادی و دریافت کد بورسی آفلاین برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب است. حال اگر شخصی اطلاعاتی از بورس نداشته باشد، می تواند با دریافت یک کد بورسی اقدام به خرید عرضه اولیه آن برای کودک خود انجام دهد.

3- حساب بلند مدت

به حساب بلند مدت هم سود تعلق می گیرد ولی افراد نمی توانند پولی از آن برداشت کنند و به اصل پول نمی توانند دست بزنند چه اضافه کنند و یا کم کنند و یا حتی انتقال هم نمی توانند انجام دهند.

4- خریدن طلا

از مهم ترین روش های سرمایه گذاری برای کودکان خریدن طلا با اجرت مناسب برای آن هاست .  زیرا در طولانی مدت ارزش طلا بیشتر می شود و جزو سودمندترین سرمایه گذاری ها برای کودمان تان می باشد.

5-خریدن بیمه عمر یک سرمایه گذاری بسیار پر سود

اگر یک فردی بخشی از درآمد خود را در طولانی مدت سرمایه گذاری کند می تواند یک مبلغ خوبی را دریافت نماید. سرمایه گذاری های بلند مدت موجب رسیدن افراد به خواسته هایشان می شود. بیمه عمر به شما این امکان را می دهد تا هم بتوانید سود خوبی را در سرمایه گذاری پولتان دریافت کنید و هم یک سری موارد و پوشش هم در آن شامل حال شما می شود. به طور مثال وقتی یک مسئله غیر قابل پیش بینی در مورد درمان برای شما پیش بیاید، بیمه عمر به شما کمک می کند.

با خریدن بیمه عمر می توانید برای آینده خود و کودکتان آسودگی خاطر را ایجاد نمائید.

بیمه عمر یک سرمایه گذاری سودمند که بدون ریسک و حتی بدون یک سرمایه اولیه برای کودکتان می باشد و بیمه زندگی آینده مالی را تضمین می کند و با پرداخت یک مبلغ کمی در سال و یا ماه می توانید سرمایه گذاری بزرگی را به وجود بیاورید  و در طولانی مدت سود بسیار بالایی را برای فرزندانتان به وجود آورده اید و در آینده هم می توانید این مبلغ را برای هزینۀ تحصیل و دانشگاه و مخارج ازدواج و جهیزیه و ایجاد کسب و کار آن استفاده نمائید.

خانواده های عزیز، با انتخاب بهترین روش آیندۀ مالی کودکان خود را بیمه نمائید تا در زمان موعد با خیال راحت قدم در راستای تحقق خواسته های فرزندانتان بردارید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر