کد خبر: 111673
A

نامزدهای احتمالی وزارت گردشگری کابینه ابراهیم رئیسی چه کسانی هستند؟ +اسامی

در روزهای اخیر اسامی متعددی برای نشستن بر صندلی وزارت گردشگری شنیده شده است. در عمل اما، ستاد آقای رئیسی ۹ کمیته اصلی برای بررسی صلاحیت نامزدهای تصدی پست های کابینه تشکیل داده و موضوع وزارت گردشکری، صنایع دستی و میراث فرهنگی در کمیته فرهنگی آن ستاد بررسی می شود.

نامزدهای احتمالی وزارت گردشگری کابینه ابراهیم رئیسی چه کسانی هستند؟ +اسامی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ زنجیره گردشگری از جمله صنایعی هستند که بیشترین آسیب را از همه گیری کرونا در جهان و ایران متحمل شده اند. برخی برآوردها نشان می دهد  بخش گردشگری ایران که بیش از 8۰درصد آن مردمی هستند، در طول ۱۸ماه گذشته حداقل ۳۰هزار میلیارد تومان زیان متحمل شده اند. این زیان در حالی است که دولت روحانی در واکسیناسیون عمومی کرونا بسیار ضعیف عملکرده و عملا چشم اندازی روشنی از چرخش دوباره ی گردشگری وجود ندارد.

طبیعتا از آنجایی که حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس سابق قوه قضاییه و رئیس جمهور منتخب از زیان های همه جانبه کرونا آگاهی کامل دارد، به نظر می رسد با چنین نگاهی وزرای مرتبط با آسیب های کرونا را باید انتخاب کند و از وزرا برنامه مبارزه با آسیب و جبران خسارت های ناشی از کرونا را طلب کند.

در این شرایط انتخاب وزرایی سیاسی که آشنایی شان با حوزه گسترده گردشگری در حد اقامت در هتل یا استفاده از تله کابین است، می تواند فرایند مقابله با آسیب و جبران خسارت ناشی از کرونا را با چالش جدی روبرو کند.

اسامی نامزدهای احتمالی وزارت گردشگری کابینه ابراهیم رئیسی

به گزارش دیده بان ایران؛ در روزهای اخیر اسامی متعددی برای نشستن بر صندلی وزارت گردشگری شنیده شده است. از روح الله احمدزاده کرمانی، حرمت‌الله رفیعی، محمدرضا دشتی و محسن منصوری به عنوان نامزدهای احتمالی وزارت گردشگری کابینه ابراهیم رئیسی نام برده می شود.

در عمل اما، ستاد آقای رئیسی ۹ کمیته اصلی برای بررسی صلاحیت نامزدهای تصدی پست های کابینه تشکیل داده و موضوع وزارت گردشکری، صنایع دستی و میراث فرهنگی در کمیته فرهنگی آن ستاد بررسی می شود. در کمیته فرهنگی وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و علوم، تحقیقات و فناوری برنامه های خود را ارایه می کنند.

گردشگری

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر