کد خبر: 111887
A

تجلیل از تیم اعزامی قایقرانی به المپیک و پارالمپیک با همکاری شرکت سام الکترونیک+ تصاویر

مراسم تجلیل از تیم اعزامی قایقرانی به المپیک و پارالمپیک با همکاری شرکت سام الکترونیک برگزار شد.

تجلیل از تیم اعزامی قایقرانی به المپیک و پارالمپیک با همکاری شرکت سام الکترونیک+ تصاویر

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، خط تولید شرکت سام الکترونیک امروز میزبان تیم اعزامی قایقرانی به مسابقات المپیک و پارالمپیک بود.

در این مراسم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با همکاری شرکت سام الکترونیک برگزار شد، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، سیدعلیرضا موسوی مجد مدیرعامل شرکت سام الکتریک و خسرو ابراهیمی نائب رئیس، محمدتقی محمدیان خزانه‌دار و علی رحمانیون بازرس فدراسیون قایقرانی حضور داشتند.

در این مراسم فدراسیون قایقرانی با اهداء جوایز کسب سهمیه به قایقرانان و مربیان اعزامی به المپیک و پارالمپیک توکیو از ایشان تقدیر کرد. شرکت سام الکترونیک نیز توسط سیدعلیرضا موسوی مجد با اهدای تلویزیون به قهرمانان و افتخارآفرینان قایقرانی از ایشان تقدیر کرد.

در بخش اول این مراسم از مسعود مهدوی‌نیا، سرمربی، شهلا بهروزی‌فرد و اسلام جاهدی ورزشکاران پاراکانو تجلیل به عمل آمد.

همچنین از افشین فرزام، سرمربی تیم روئینگ و بهمن نصیری و نازنین ملایی دو روئینگ سوار و همچنین ایرج اقلیمی سرمربی تیم آبهای آرام و علی آقا‌میرزایی قایقران اعزامی به المپیک در این رشته تقدیر شد.

 

رئیس فدراسیون قایقرانی در این مراسم اظهار داشت: از قایقرانان عزیز که با دست‌های پینه بسته توانستند سهمیه المپیک کسب کنند و باعث افتخار کشور شوند، تشکر می‌کنم. همانطور که برای دختران و پسران‌مان در المپیک آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم عزیزانمان در این شرکت نیز موفق باشند.

لازم به ذکر است در تمام مدت برنامه که در خط تولید تلویزیون برگزار شد، پرسنل خط به صورت ایستاده ضمن تشویق میهمانان شاهد این مراسم  بودند که این موضوع باعث روحیه مثبت و فضای انرژی بخش برای اعضای تیم اعزامی شد.

IMG-20210709-WA0017

IMG-20210709-WA0016

IMG-20210709-WA0014

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر