کد خبر: 114474
A

معرفی بهترین دستگاه های برش سنگ ایرانی

؛ استفاده متنوع از انواع سنگ های موجود در ابعاد و اندازه های متفاوت در صنعت های مختلف به ویژه ساختمان سازی و نماکاری ساختمان، بسیار پیشرفت داشته است. برای برش سنگ هایی در ابعاد و اندازه های دلخواه، نیاز به استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات سنگبری با کاربردهای متفاوت و طول برش های مختلف، می باشد.

معرفی بهترین دستگاه های برش سنگ ایرانی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ استفاده متنوع از انواع سنگ های موجود در ابعاد و اندازه های متفاوت در صنعت های مختلف به ویژه ساختمان سازی و نماکاری ساختمان، بسیار پیشرفت داشته است.

برای برش سنگ هایی در ابعاد و اندازه های دلخواه، نیاز به استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات سنگبری با کاربردهای متفاوت و طول برش های مختلف، می باشد.

به همین منظور، تولید دستگاه های سنگبری ایرانی در کشور با زیاد شدن نیازهای موجود در بازار، رواج یافت.

در اینجا قصد داریم با معرفی بهترین دستگاه های برش سنگ ایرانی، در جهت رفع دغدغه خریداران و مشتریان این دستگاه ها، قدمی برداریم.

امروزه روز، با افزایش کیفیت دستگاه های ایرانی تولید شده و امکانات آنها، دستگاه های ایرانی به راحتی می توانند با نمونه خارجی تولید شده رقابت کنند.

در بعضی مواقع نبود تبلیغات و یا ذهنیتی که مشتریان نسبت به دستگاه های سنگبری خارجی دارند، مانعی در آشنایی آنها با برندهای به نام ایرانی می شود.

شرکت تولید صد صنعت، در زمینه تولید انواع دستگاه های سنگبری در ایران توانسته است بعد از 40 سال سابقه کاری درخشان و کسب اعتباری زبانزد، نام خود را به یک برند شناخته شده در کشور تبدیل کند.

این شرکت در ابتدا به قالب سازی و قطعه سازی مشغول بوده است. اما فعالیت رسمی خود که تولید دستگاه های سنگبری متنوع می باشد، از سال 1385 و حدودا ابتدای دهه هشتاد، آغاز کرده است.

لازم به ذکر است، این شرکت به عنوان اولین و تنها تولید کننده دستگاه های برش سنگ استاندارد، در کشور یکه تاز می باشد.

 

اخذ استانداردها و گواهینامه های مختلف، گواه بر کیفیت قابل توجه و رعایت اصول ساختی صحیح در دستگاه های تولید شده می باشد.

با توجه به اینکه، برش انواع سنگ ها به صورت دستی نیرو و قدرت قابل توجهی را در کنار زمانی قابل توجه می طلبد، ارجعیت کاربران با تهیه دستگاه های سنگبری در جهت صرفه جویی در نیرو و زمان پیشبرد کارها، می باشد.

اما امروزه، با توجه به ساخت دستگاه های برش سنگ با رعایت تکنولوژی های روز موجود، بدون درگیر کردن چندین نیرو به صورت هم زمان و یا زمانی قابل توجه، عملیات برش کاری مورد نظر پیش خواهد رفت.

دستگاه های سنگبری نیز، با توجه به عملکردهای مختلفی که برای دستگاه ها در نظر گرفته شده است، در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه شده اند.

این دستگاه ها در برش انواع سرامیک، کاشی، آجر، سنگ و بلوک، کاربرد خواهند داشت.

کاربران مورد نظر به راحتی می توانند با بررسی نوع سنگ مورد نظر و نوع برش کاری مورد نظر و ابعاد آن، دستگاه سنگبری مناسب کار خود را انتخاب کنند.

از جمله ویژگی های بارز دستگاه های سنگبری که تمایل مشتریان را در خرید دستگاه های سنگبری افزایش خواهد داد، قابلیت راسته بری، فارسی بری، ابزارزنی و شیار زنی، توسط دستگاه های برش سنگ، می باشد.

دستگاه های سنگبری قابل حمل و دستگاه های برش سنگ کارگاهی، از تولیدات اصلی شرکت صد صنعت محسوب می شوند که در زیر به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

1

دستگاه های سنگبری قابل حمل صد صنعت

با توجه به نام گذاری دستگاه های سنگبری قابل حمل، می توان خصوصیات بارز این دستگاه ها را به راحتی شناسایی کرد.

این دستگاه ها به آسانی قابلیت جا به جایی برایشان در نظر گرفته شده است.

با توجه به پایه های جداشونده در دستگاه و وزن مناسب آن در کنار دستگیره های قرار داده شده در دو طرف دستگاه، این دستگاه به راحتی توسط 2-3 نفر می تواند حمل شده و به محل مورد نظر انتقال داده شود.

بنابراین، برای جا به جایی آنها نیازی به جرثقیل و یا لیفتراک نمی باشد.

از دستگاه های سنگبری قابل حمل می توان در برش انواع سنگ های ساختمانی و تزئینی، کاشی و سرامیک، استفاده کرد.

در پروژه هایی که کابران نیاز دارند دستگاه را به محل اجرای کار ببرند و عملیات برش کاری را در مکان خاصی پیش ببرند، خرید دستگاه سنگبری سیار بهترین گزینه می باشد.

دستگاه سنگبری سیار و یا پرتابل نیز اسامی دیگری می باشند که برای این دستگاه ها استفاده می شود.

موتور دستگاه های قابل حمل عموما به صورت پیش فرض تکفاز می باشند و مشتریان می توانند در صورت تمایل موتور دستگاه را به سه فاز ارتقا دهند.

ابعاد برش در دستگاه های قابل حمل صد صنعت بین 65 تا 260 سانتی متر می باشد.

نوع حرکت کلگی در دستگاه های سنگبری قابل حمل بر روی ریل های لینر و یا شافت های کروم استیل به صورت دستی و به کمک اپراتور سنگکار، به انجام می رسد.

انواع دستگاه های سنگبری قابل حمل صد صنعت

  • دستگاه سنگبری قابل حمل لینرگاید
  • دستگاه سنگبری قابل حمل کروم استیل
  • دستگاه سنگبری قابل حمل پروفیلی
  • دستگاه سنگبری قابل حمل کاربری خاص

هر کدام از دستگاه های نام برده شده کاربردهای مختلفی را پوشش می دهند و شامل زیر مجموعه کاملی از دستگاه های دیگر می باشند.

لازم به ذکر است، دستگاه های نام برده شده دارای متریال های مصرفی یکسان و اما دارای کاربردهای مختلف می باشند.

مزیت دستگاه های سنگبری قابل حمل

  • ابعاد برش مختلف
  • قابلیت فارسی بری (برش در زاویه 45 درجه)
  • قابلیت تنظیم پایه های دستگاه
  • دارای میز کمکی برای زیاد کردن عرض مفید دستگاه

دستگاه سنگبری قابل حمل لینرگاید

از جمله محبوب ترین دستگاه های تولید شده توسط شرکت صد صنعت می باشد که ضریب خطای بسیار پایینی در برش کاری، دارا می باشند.

کلگی دستگاه در ماشین آلات لینرگاید روی ریل های لینر سوار شده است که به وسیله اپراتور حرکت کلگی به انجام می رسد.

دستگاه سنگبری پرتابل کروم استیل

این دستگاه های با نام سری کاوش شناخته می شوند و تفاوت اصلی آنها با لینرگاید، شافت های کروم استیل به کار رفته در دستگاه می باشد.

هم چنین، تنوع ابعاد دستگاه های کروم استیل بسیار گسترده تر از لینرگایدها می باشد.

2

دستگاه های سنگبری پروفیلی

از لحاظ ساختار و کارکرد مشابه دستگاه های نام برده شده می باشد با این تفاوت که کلگی بر روی پروفیل حرکت می کند.

دستگاه سنگبری با ضخامت بالا

 این دستگاه برای برش انواع بتن، جدول و آجر، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. دستگاه سنگبری با ضخامت بالا، قابلیت برش انواع سنگ با ضخامت بالا را دارد و در دو مدل به تولید رسیده اند.

در نتیجه، دستگاه های سنگبری قابل حمل صد صنعت با توجه به تنوع گسترده، کیفیت قابل توجه، گارانتی و خدمات پس از فروش کامل، از بهترین دستگاه های موجود در بازار کشور محسوب می شوند.

دستگاه های سنگبری کارگاهی صد صنعت

دستگاه های سنگبری کارگاهی صد صنعت به منظور پیشبرد برش هایی با طول برش بالاتر از 2.60 سانتی متر و حجم کاری وسیع تر، طراحی و به تولید رسیده است.دستگاه های سنگبری کارگاهی با نام دستگاه سنگبری کارخانه نیز در بازار شناخته شده می باشند.

این دستگاه ها به صورت پیش فرض دارای موتورهای سه فاز هستند، در نتیجه قدرتی بسیار بالاتر از دستگاه های قابل حمل دارا می باشند.

اما طراحی و وزن دستگاه های سنگبری کارگاهی، به دلیل توانایی برش کاری های سنگین، به گونه ای در نظر گرفته شده است که قابلیت جا به جایی آنها فقط به کمک جرثقیل و یا لیفتراک امکان پذیر می باشد.

متریال های به کا رفته در دستگاه های سنگبری کارگاهی نیز، دارای استحکامی قابل توجه برای قابلیت استفاده دستگاه در بلند مدت می باشد.

قابل ذکر است، گواهینامه ها و استانداردهای متعدد، با توجه به رعایت تکنولوژی های روز دنیا در ساخت آنها، به دستگاه های سنگبری کارگاهی صد صنعت تعلق گرفته است.

شرکت صد صنعت، در طی سال ها با بررسی متداوم نیازهای مشتریان و درخواست های موجود در بازار، انواع دستگاه های سنگبری کارگاهی را در جهت رفع نیازهای کاربران، تولید کرده است.

انواع دستگاه های سنگبری کارگاهی صد صنعت

  • دستگاه سنگبری کارگاهی با طول بلند مدل تیتانیوم
  • دستگاه سنگبری و ابزار زنی کارگاهی مدل امگا پلاتینیوم
  • دستگاه فارسی بری کارگاهی با طول بلند مدل SR-45

از دستگاه های نام برده شده می توان برای فارسی بری، راسته بری و ابزارزنی، استفاده کرد.

یکسری از مدل های دستگاه های سنگبری کارگاهی هم چند منظوره محسوب می شوند.

از مزیت قابل توجه دستگاه های برش سنگ کارگاهی صد صنعت

  • دقت برش بسیار بالای آنها
  • قابلیت برش سنگ های گران قیمت
  • قابلیت انجام حجم کاری بالا
  • ایمن بودن دستگاه ها

دستگاه سنگبری و ابزار زنی کارگاهی مدل امگا پلاتینیوم

دستگاه پلاتینیوم دستگاه سه کار صد صنعت محسوب می شود که هم قابلیت فارسی بری و راسته بری را دارد و هم قابلیت ابزار زنی.

دستگاه سنگبری کارگاهی با طول بلند مدل تیتانیوم

دستگاه تیتانیوم هم قابلیت راسته بری و هم قابلیت فارسی بری را دارا می باشد.

دستگاه فارسی بری کارگاهی با طول بلند مدل SR-45

این دستگاه نیز، فقط کار فارسی بر کردن سنگ ها را پیش خواهد برد.

قیمت دستگاه سنگبری کارخانه، با توجه به کیفیت آنها، دوام بالای دستگاه و قطعات مصرفی در آن، بازخورد مثبت مشترین و گارانتی قابل توجه دستگاه، بسیار مناسب می باشد.

دستگاه برش سنگ کارگاهی صد صنعت نیز، از بهترین دستگاه های تولید شده مورد مصرف کارگاه ها و کارخانه ها می باشد که اکثریت بازار را تحت پوشش قرار داده است.

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر