کد خبر: 114764
A

لزوم توجه وزرای پیشنهادی به ظرفیت های همکاری تشکل های بخش خصوصی در برنامه ها

حضور مهندس قاسمی امیدوار کننده و مورد حمایت است. توجه به ظرفیت همکاری بخش خصوصی در حوزه های راه ، ساختمان ،صنعت و نیرو و نفت غیر قابل انکار است

لزوم توجه وزرای پیشنهادی به ظرفیت های همکاری تشکل های بخش خصوصی در برنامه ها

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس دبیرخانه مردمی صنعتگران تهران در ارتباط با معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس گفت:

حضور مدیرانی که سابقه حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان و صنعتگران بخش خصوصی را دارند در لیست وزاری پیشنهادی لازم و ضروری است.

عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع کشور افزود: با توجه به شناختی که نسبت به مهندس قاسمی در زمینه حمایت و حضور در میان تشکل های بخش خصوصی و نگاه داریم، از حضور ایشان در لیست پیشنهادی وزرا در موضوع وزارت راه و شهرسازی استقبال میکنیم و امیدواریم ظرفیت تشکل های بخش خصوصی در حوزه ساختمان و صنعت با حضور ایشان در فرایند های همکاری بیش از پیش مورد توجه و همکاری قرار گیرد.

2

IMG-20210815-WA0031

IMG-20210815-WA0030

نایب رئیس انجمن صنفی شرکت های ایمنی و مهندسی حریق در ادامه گفت: در حوزه های صنعت ، نیرو و نفت نیز توجه به توان بخش خصوصی در ترسیم برنامه های توسعه ای و اسناد سیاستگذاری غیرقابل اجتناب است.

دکتر بستانچی در پایان توجه به موضوع ارتقا عملکرد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی را به عنوان محرک اصلی ورود بخش خصوصی در سازندگی کشور با توجه به وجود مشکلان متعدد در این نهاد را خواستار شد

دکتر بستانچی در مورد ساخت یک میلیون مسکن در سال عنوان کرد: در این راستا استفاده موثر و بهینه از ظرفیت تشکل های بخش خصوصی ضروری است در کنار برنامه ریزی هایکه در این مقوله با تمام توان همکاری خواهیم داشت.

4

3

7

5

6

8

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر