کد خبر: 114934
A

گزینه پیشنهادی رئیسی، مسبب اصلی مشکلات فعلی "آب و برق" از آب درآمد!

در شرایطی که کرونا در کشور بیداد می‌کند و هر روز رکورد مرگ بر اثر ابتلا بر کرونای جهان را جابه‌جا می‌کند، قطعی مکرر آب و برق در روزهای گرم و طاقت‌فرسای تابستان امسال، امان مردم را برید و آنها را به خیابان‌ها کشاند تا عدم استفاده از مدیران متخصص بار دیگر برای کشور بحران بیافریند و امنیت کشور را به هم بزند. در همین شرایط، سید ابراهیم رییسی، رئیس دولت سیزدهم که روز چهارشنبه کابینه پیشنهادی خود را به مجلس تحویل داد، شخصی را برای وزارت حساس نیرو پیشنهاد داد که یک روز هم تجربه مدیریت در این وزارتخانه را ندارد، بلکه از خود او، به عنوان مسبب اصلی مشکلات فعلی آب و برق کشور نام برده می‌شود

گزینه پیشنهادی رئیسی، مسبب اصلی مشکلات فعلی "آب و برق" از آب درآمد!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در شرایطی که کرونا در کشور بیداد می‌کند و هر روز رکورد مرگ بر اثر ابتلا بر کرونای جهان را جابه‌جا می‌کند، قطعی مکرر آب و برق در روزهای گرم و طاقت‌فرسای تابستان امسال، امان مردم را برید و آنها را به خیابان‌ها کشاند تا عدم استفاده از مدیران متخصص بار دیگر برای کشور بحران بیافریند و امنیت کشور را به هم بزند. 

در همین شرایط، سید ابراهیم رییسی، رئیس دولت سیزدهم که روز چهارشنبه کابینه پیشنهادی خود را به مجلس تحویل داد، شخصی را برای وزارت حساس نیرو پیشنهاد داد که یک روز هم تجربه مدیریت در این وزارتخانه را ندارد، بلکه از خود او، به عنوان مسبب اصلی مشکلات فعلی آب و برق کشور نام برده می‌شود؛  این شخص، کسی نیست جز علی‌اکبر محرابیان از اعضای پرحاشیه و بحران‌آفرین دولت احمدی‌نژاد. 

کارشناسان مطرح حوزه آب و برق نیز مخالف این تصمیم ابراهیم رئیسی برای دادن مسئولیت سخت وزارت نیرو به همچین شخص بدنامی در مدیریت کلان کشور هستند. 

او با تصمیماتی که در دوران مسئولیتش در وزارت صنایع و معادن اتخاد کرد، بدون هیچ تجربه اجرایی باعث شد که هم‌اکنون شاهد این قضایا در حوزه آب و برق باشیم؛ برای مثال در زمان مدیریت محرابیان، حدود ۸۰ درصد کارخانه های فولاد و پتروشیمی در مناطق ممنوعه و ممنوعه بحرانی از نظر ممنوعیت برداشت از آبخوان یا سفره‌های زیرزمینی ساخته شدند که این تصمیم، ضربه بزرگی به حوزه آب و برق کشور زد و هم‌اکنون شاهد نتیجه آن هستیم. 

و طبق بررسی‌های کارشناسان مربوطه، برنامه‌های محرابیان جهت تصدی وزارت حساس و بحرانی نیرو،«بسیار بلندپروازانه و دور از دسترس با شرایط فعلی» می‌باشد. 

حال باید دید که آیا مجلس انقلابی حاضر است بخاطر سوءمدیریت محرابیان در زمان مسئولیتش و قرار دادن یک نیروی پرکار و متخصص همچون عباس علی‌آبادی یا از مدیران بدنه وزارت مربوطه در راس وزارت نیرو، این گزینه پیشنهادی کابینه رئیسی را رد کند، و یا باز هم باید شاهد زیان‌های وحشتناک و غیرقابل جبران رانت‌بازی و تصمیمات نادرست مجلسی که رهبر انقلاب به آن لقب انقلابی دادند در انتخاب وزرا باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر