کد خبر: 116781
A

بابایی کارنامی: در ساختار اداری کشور «فساد» وجود دارد/ بیان پرداخت وام یک میلیاردی به جوانان در ۱۵ سال آینده درست نبود

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: بیان پرداخت وام یک میلیاردی به جوانان در ۱۵ سال آینده درست نبود ازاین رو تمامی تلاش‌ها باید برای ساخت یک میلیون مسکن در سال انجام شود.

بابایی کارنامی: در ساختار اداری کشور «فساد» وجود دارد/  بیان پرداخت وام یک میلیاردی به جوانان در ۱۵ سال آینده درست نبود

به گزارش دیده بان ایران؛ علی بابایی کارنامی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اتکا به فروش نفت ازجمله مشکلات کشور است باید منابع درآمدی ثابتی را برای کشور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: متاسفانه ۳ الی ۴ میلیون جوان بیکار در کشور وجود دارد که تمام جوانان امروز انگیزه‌ای برای ازدواج ندارند و باید دغدغه تهیه مسکن را برای جوانان رفع کنیم.

 

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه سهام عدالت یک نگرش در اقتصاد است، گفت: رانتخواران اجازه ندادند اتفاقی مانند سهام عدالت در کشور نهادینه شود ما باید امید را به مردم برگردانیم از این رو سیاست‌های اقتصادی باید مبتنی بر منطق باشد.

بابایی تصریح کرد: متاسفانه مافیای اقتصادی در کشور تاثیر گذار هستند. دولت‌ها اعتقادی به قوانین زودبازده اجتماعی نداشتند از این رو دولت و مجلس کنونی درحال پیدا کردن ساز و کاری برای حل مشکلات اجتماعی هستند.

وی افزود: باید بپذیریم در زمینه اقتصادی کشور به تنهایی در دست دولت و مجلس نیست ممکن است مافیای اقتصادی یک مجلس فرعی تشکیل داده و ناخواسته نمایندگان مجلس را نیز کنترل کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسئولان باید تلاش کنند به صورت ناخواسته در زمین مافیای اقتصادی نقش ایفا نکنند.

 

بابایی گفت: مجلس در دولت قبلی مجلس نبود و نمی‌توانست کاری انجام دهد ۱۳ ماه با دولت قبلی درباره قرارداد‌های استخدامی در کشور صحبت کردیم، ولی اعتقادی به اصلاح نداشت.

وی ادامه داد: متاسفانه فساد در ساختار اداری کشور وجود دارد به صورت غیرقانونی ۱۶ نوع قرارداد در نظام استخدامی کشور وجود دارد.
نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: بیان پرداخت وام یک میلیاردی به جوانان در ۱۵ سال آینده درست نبود ازاین رو تمامی تلاش‌ها باید برای ساخت یک میلیون مسکن در سال انجام شود./ snn

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر