کد خبر: 119274
A

رزرو بهترین هتل های خیابان امام رضا مانند هتل فردوس و هتل هاترا مشهد

هتل فردوس مشهد در سال 1389 در مجاورت حرم امام رضا افتتاح شد. این هتل دارای امکانات رفاهی بالا و 98 اتاق است. نزدیکی به حرم مطهر ، دسترسی مهمانان به چندین مرکز خرید اطراف حرم مانند بازار امام رضا (ع) و بازار 17 شهریور را برای مسافران آسان کرده است.

رزرو بهترین هتل های خیابان امام رضا مانند هتل فردوس و هتل هاترا مشهد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هتل فردوس مشهد در سال 1389 در مجاورت حرم امام رضا افتتاح شد. این هتل دارای امکانات رفاهی بالا و 98 اتاق است. نزدیکی به حرم مطهر ، دسترسی مهمانان به چندین مرکز خرید اطراف حرم مانند بازار امام رضا (ع) و بازار 17 شهریور را برای مسافران آسان کرده است. اگر به مشهد سفر می کنید ، هتل فردوس ، یک هتل چهار ستاره لذت بخش ، شاید بهترین انتخاب برای شما باشد. این خیابان در بهترین خیابان مشهد ، خیابان امام رضا واقع شده است و در سال 2009 با سرمایه گذاری خصوصی ساخته شده است. هتل فردوس مشهد بیش از 95 اتاق در 8 طبقه شامل اتاقهای دو تخته ، سه تخته و سوئیت ارائه می دهد که راحتی ، آسایش و راحتی را برای مهمانان خود فراهم می کند. مهمانانی که در هتل فردوس مشهد اقامت دارند ممکن است به بسیاری از مراکز اصلی مانند جاذبه های گردشگری ، حرم مطهر امام رضا و مراکز خرید عمده برسند. اگر به دنبال نوع اقامتی با کیفیت بالا و موقعیت خوب در مشهد هستید ، این هتل ممکن است مناسب شما باشد. هتل چهار ستاره فردوس مشهد در فاصله 300 متری حرم امام رضا (ع) با 8 طبقه و امکانات کامل واقع شده است . بخشی از امکانات این هتل شامل سالن اصلی و صبحانه خوری با ظرفیت 250 نفر ، سالن کنفرانس 16 نفره ، اتاق بازی برای کودکان ، کافی شاپ ، رستوران های اروپایی و ایرانی ، لابی ، فروشگاه ، لباسشویی ، آکواریوم و غیره می باشد.

آدرس: خیابان امام رضا هشتم ، خیابان امام رضا مشهد.

هتل هاترا هتلی 3 ستاره و مدرن در مشهد است که در بلوار امام رضا واقع شده است. هتل هاترا در سال 2013 افتتاح شد و از آن زمان پذیرای مهمانان است. دارای 9 طبقه و 45 اتاق شامل اتاقهای دو تخته دبل ، اتاقهای دو تخته توئین، اتاقهای سه تخته و اتاقهای چهار تخته است. همه اتاقها مجهز به تلویزیون ، تلفن ، یخچال ، مینی بار غیر رایگان ، صندوق امانات ، چوب لباسی ، کمد ، Wi-Fi رایگان ، سیستم تهویه مطبوع ، حمام خصوصی و دوش هستند. همچنین صبحانه روزانه در هتل سرو می شود. هتل هاترا مشهد دارای رستورانی است که انواع غذاهای خوش طعم را ارائه می دهد. علاوه بر این ، هتل شامل کافی شاپی است که نوشیدنی های سرد و گرم ، انواع نوشیدنی ها ، کیک و تنقلات را سرو می کند. از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به پذیرش 24 ساعته ، لابی ، آسانسور ، نجات از آتش ، انبار چمدان ، تاکسی سرویس ، خدمات خشکشویی ، خدمات خانه داری ، دستگاه واکس کفش ، دستگاه خودپرداز ، روزنامه ، خدمات مهمانان معلول ، خدمات بلیط و پارکینگ اشاره کرد. با اقامت در هتل هترا ، مهمانان به راحتی به جاذبه های مشهد مانند حرم مطهر امام رضا ، بازار رضا ، مسجد گوهرشاد و مقبره نادرشاه دسترسی خواهند داشت. هتل 3 ستاره هاترا مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که تعداد زیادی هتل در این خیابان معروف قرار دارد. به عبارت دیگر ، این خیابان را می توان خیابان هتل ها دانست. هتل هاترا مشهد در سال 2013 ساخته شد و فاصله نزدیک تا حرم مطهر یکی از ویژگی های بسیار خوب این مرکز اقامتی است. از طرف دیگر ، ارتفاع زیاد این هتل که چشم اندازی زیبا به سمت حرم مطهر دارد ، مزیت دیگری است که برای تعداد زیادی از مشتریان از سراسر جهان بسیار شیرین و جالب است. این هتل شامل 9 طبقه شامل 45 اتاق و سوئیت است که تزئینات بسیار تمیز و شیکی را ارائه می دهند. علاوه بر این ، انتقال رایگان حرم و هتل ، پارکینگ و رستوران با انواع غذاهای با کیفیت بالا نیز تعداد زیادی مسافر را به خود جلب کرده است. علاوه بر این ، در اینجا می توانید از فاصله نزدیک و دسترسی سریع به مراکز خرید مهم که خرید آسان و راحت را ارائه می دهند لذت ببرید و از سوغات مشهد و غیره لذت ببرید. به عنوان مثال ، مرکز خرید فردوسی ، بازار مرکزی ، بازار جنت و مجموعه خاور از دیگر مراکز خرید اصلی این شهر هستند. ما اکیداً به شما توصیه می کنیم لابی بزرگ و جالب هتل را همراه با نورپردازی خوب و دکوراسیون زیبا که فضای بسیار مناسبی برای برگزاری جلسات مختلف خانوادگی و دوستانه است ، از دست ندهید. علاوه بر این ، طیف گسترده ای از جاذبه های تفریحی نیز در نزدیکی هتل و اطراف حرم مطهر قرار دارد. به عنوان مثال ، خانه ملک ، باغ-موزه ملی ، موزه نادری ، مسجد گوهرشاد ، آرامگاه شیخ بهایی و موزه مردم شناسی از دیگر مقاصد تفریحی هستند که همه آنها برای مهمانان عزیز جالب و جذاب خواهد بود. قابل ذکر است که امکانات ویژه و قابل استفاده برای افراد معلول نیز از دیگر ویژگیهای بارز هتل است که در همه قسمتها در دسترس است تا به بهترین نحو به آنها خدمات ارائه دهد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر