کد خبر: 120211
A

مدیر عامل جدید شرکت نفتکش منصوب شد/ رضا شیوا از دانشگاه امام حسین سپاه تا بازگشت به صندلی سال ۹۰

با موافقت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به موجب حکم محمد اسکندری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، حسین شیوا به عنوان نماینده این صندوق در هیأت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران منصوب شد.

مدیر عامل جدید شرکت نفتکش منصوب شد/ رضا شیوا از دانشگاه  امام حسین سپاه تا بازگشت به صندلی سال ۹۰

به گزالرش سایت دیده بان ایران؛ با موافقت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به موجب حکم محمد اسکندری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، حسین شیوا به عنوان نماینده این صندوق در هیأت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران منصوب شد.

همچنین با تصویب هیأت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران، وی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب شد.

حسین شیوا دارای دکترای مدیریت سیستم‌ها از دانشگاه جامع امام حسین و کارشناسی ارشد مهندسی دریا از دانشگاه شهید چمران اهواز است. او همچنین مدرس دانشگاه خوارزمی و علوم اقتصادی است.

شیوا که سال‌ها فعالیت در حوزه صنعت نفت و کشتیرانی را در کارنامه خود دارد، پیش از این و در سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۱ به عنوان عضو هیأت مدیره و نایب رئیس هیأت مدیره در شرکت ملی نفتکش ایران، مشغول به فعالیت بوده است.

وی همچنین سوابق مشاور و بازرس ویژه رئیس جمهوری در امور نفت، دبیری کمیسیون اقتصادی شورای عالی امنیت ملی، مشاور وزیر و مدیرکلی بازرسی وزارت نفت، عضویت در هیأت مدیره شرکت نفت مرکزی، عضویت در هیأت مدیره شرکت پالایش و پخش، ریاست هیئت مدیره تاپیکو به عنوان بزرگترین شرکت بورسی را در کارنامه کاری خود دارد.

پیش از حسین شیوا، کاپیتان نصراله سردشتی مدیرعاملی شرکت ملی نفتکش ایران را عهده‌دار بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر