کد خبر: 120378
A

احد آزادیخواه: این چه حرفی است که آقای خاندوزی می گوید وضعیت بازار بورس نسبت به بازار خودرو بهتر است؟/ این نوع قیاس کردن اصلاً معنا ندارد

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: مقایسه بازار سرمایه با بازار خودرو، طلا، سکه و مسکن قیاسی مع‌الفارغ است و اینکه وزیر محترم آن را نسبت به سایر بازارها سودآورتر می‌خواند، صحیح نیست و دردی از مردم دوا نمی‌کند.

احد آزادیخواه: این چه حرفی است که آقای خاندوزی می گوید وضعیت بازار بورس نسبت به بازار خودرو بهتر است؟/ این نوع قیاس کردن اصلاً معنا ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ احد آزادی‌خواه عضو کمیسیون کشاورزی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۸ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی پس از گزارش وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص بازار سرمایه، گفت: مگر قرار است بورس نسبت به سایر بازارها سودآوری کمتری داشته باشد که وزیر محترم آن را با سایر بازارها مقایسه می‌کند و می‌فرماید نسبت به بازار خودرو، طلا، سکه و مسکن وضع بهتری دارد. این قیاس به قول ما طلبه‌ها مع‌الفارغ است و معنا ندارد.

وی افزود: ملت مبتنی بر اعتمادی که به دولت‌ها داشتند در بازار سرمایه ورود کردند اما خیلی از خانواده‌ها و سرمایه‌ها در این بازار به خاطر مشکلات مدیریتی در این نظام از بین رفت و مقایسه این بازار با سایر بازارها دردی از مردم دوا نمی‌کند.

آزادی خواه تاکید کرد: ما در بحث نرم افزاری و نظام مدیریتی حاکم بر بازار سرمایه مشکل داریم و با این نظام مدیریتی هر اقدامی انجام دهیم، وضع بازار سرمایه تغییری نمی‌کند.

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر