کد خبر: 120389
A

آصفری: آقای خاندوزی در گذشته توئیت می زدند که اگر فلان کار انجام شود بورس درست می شود؛ خوب همان کار را الان انجام دهید

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای خاندوزی، شما زمانی که وزیر اقتصاد نبودید، مدام توئیت می‌زدید که اگر فلان اتفاقات رخ دهد، مشکل بورس حل می‌شود؛ پس الان که وزیر اقتصاد شدید، بسم‌الله. توئیت‌های گذشته خود را عملیاتی کنید.

آصفری: آقای خاندوزی در گذشته توئیت می زدند که اگر فلان کار انجام شود بورس درست می شود؛ خوب همان کار را الان انجام دهید

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد حسن آصفری در جلسه علنی امروز( سه شنبه) و بعد از گزارش وزیر اقتصاد درباره وضعیت بورس در تذکری گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس درباره بازار بورس گزارشی ارائه کرد که هیچ سندیتی در آن وجود نداشت، توپ را در زمین مجلس انداخت و بیان کرد که مجلس باعث شده وضعیت بورس این‌گونه شود؛ این حرف عجیبی است.

وی ادامه داد: آقای خاندوزی، شما زمانی که وزیر اقتصاد نبودید، مدام توئیت می‌زدید که اگر فلان اتفاقات رخ دهد، مشکل بورس حل می‌شود؛ پس الان که وزیر اقتصاد شدید، بسم‌الله. توئیت‌های گذشته خود را عملیاتی کنید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده رئیس‌جمهور برای حل مشکل بورس گفت: بورس حق‌الناس است، نمی‌توان از کنار آن ساده گذشت، متأسفانه دلالانی وارد بورس شدند، سرمایه مردم را به غارت بردند و در این شرایط اگر همه کارها را کنار بگذاریم و بازار بورس را ساماندهی کنیم، کاملاً بجاست.

آصفری افزود: مردم اعتماد خود را نسبت به مؤسسات مالی و اعتباری و بانک‌ها از دست دادند و وارد بورس شدند؛ اگر اعتماد مردم به بورس هم از بین برود، چگونه می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند؟ در حال حاضر شاهد از بین رفتن سرمایه مردم در بازار بورس هستیم، درست است که حسن روحانی در موضوع بورس متهم است اما مردم می‌خواهند خروجی جلسه امروز را بدانند و باید به آنان گفته شود که برنامه‌های آتی دولت برای رفع مشکل بورس چیست.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر