کد خبر: 120908
A

افتتاح خط تولید تلویزیون ۶۵ اینچ هوشمند "پارس"

با حضور مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) و مدیر عامل هلدینگ صنایع عمومی تامین و سرپرست شرکت کارخانجات پارس الکتریک، خط تولید تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ پارس افتتاح شد .

افتتاح خط تولید تلویزیون ۶۵ اینچ هوشمند "پارس"

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ با حضور مدیران ارشد شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی(شستا) و مدیر عامل هلدینگ صنایع عمومی تامین و سرپرست شرکت کارخانجات پارس الکتریک، خط تولید تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ پارس افتتاح شد . 

با حضور "محسن محمدی" مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین ،"حسن کمالو" سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت پارس الکتریک و دیگر معاونین و مدیران این شرکت ها، خط تلوزیون هوشمند ۶۵ اینچ پارس در کارخانه تولیدی این شرکت در قزوین افتتاح شد . 

حسن کمالو سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت پارس الکتریک با تأکید بر برنامه ریزی های انجام شده برای تولید جدید تلویزیون ها، گفت؛ سری جدید محصولات پارس الکتریک با یک جهش بزرگ نسبت به سری قبل و ارائه کیفیت و خدمات کاملا متفاوت به بازار عرضه خواهد شد و پیش بینی می کنیم به سبب کیفیت مناسب و فناوری های نوین ،محصولات سری جدید با استقبال بیشتر مشتریان مواجه خواهد شد .. 

کمالو تاکید کرد؛ با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته، محصولات جدید پارس "سری متا " از ابتدای سال جدید به بازار عرضه می شود و بنا داریم تا با تولید محصولات مکمل و جانبی سهم بالاتری از بازار صنایع لوازم خانگی را به برند پارس اختصاص دهیم .

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر