کد خبر: 121154
A

رئیس فراکسیون مناطق محروم: دولت ها هر زمان کمبود بودجه دارند، از منابع مناطق محروم بر می دارند/ فقط ۲۰ درصد از بودجه مناطق محروم باقی مانده!

موسوی رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس: ۵۰ هزار میلیارد تومان برای مناطق محروم بودجه گذاشته شده بود اما دولت‌ها هرگاه با کمبود بودجه مواجه می‌شوند از آن برمی‌دارند و سبب شدند اکنون تنها ۲۰ درصد بودجه مناطق محروم باقی‌مانده است

رئیس فراکسیون مناطق محروم: دولت ها هر زمان کمبود بودجه دارند، از منابع مناطق محروم بر می دارند/ فقط ۲۰ درصد از بودجه مناطق محروم باقی مانده!
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سید علی موسوی نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد ار برنامه اقتصادی دولت سیزدهم پرداخت و گفت: در یک وضعیت پیچیده اقتصادی قرار داریم اما برای انقلاب بن‌بست وجود ندارد اگر امروز از گردنه پیچیده موجود رد نشویم مدیون شهدا خواهیم بود.
وی بیان کرد: سنگر مجلس شورای اسلامی با ارتباط‌گیری در حوزه‌های مختلف استان‌ها به صورت جهادی به مناطق محروم نظارت می‌کنند و برای توسعه روستایی برنامه داریم.
نماینده مردم ملکان در مجلس‌ شورای اسلامی بیان کرد: مناطق محروم با مشکلات زیادی در بحث‌های آب، زیرساختی، بیکاری، کشاورزی، صنعت و گردشگری دست و پنجه نرم می‌کنند بسیاری از این زیرساخت‌ها با احیای پتانسیل‌های موجود در شهرستان‌ها و مناطق محروم برطرف می‌شود.
برگزاری 70 برنامه در هفته بسیج در پلدختر؛ تیم‌های درمانی به مناطق محروم اعزام می‌شوندگروه‌های جهادی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اعزام می‌شوندجلسه هیات رئیسه مجلس با رؤسای کمیسیون‌ها برای پیگیری بودجه مناطق محروم
موسوی ادامه داد: 50 هزار میلیارد تومان برای مناطق محروم بودجه گذاشته شده بود اما دولت‌ها هرگاه با کمبود بودجه مواجه می‌شوند از آن برمی‌دارند و سبب شدند اکنون تنها 20 درصد بودجه مناطق محروم باقی‌مانده است که این موضوع بر مظلومیت مناطق محروم افزوده است.
وی خاطرنشان کرد: ما در این کمیسیون با دقت بر عملکرد دولت نظارت می‌کنیم تا نگذاریم محرومیت مناطق محروم از این بیشتر شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر