کد خبر: 121204
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

تایید اختلال در سامانه مشتریان هواپیمایی ماهان/ امور مشتریان:مسافران پیگیری‌های پروازهارا از طریق روابط عمومی فرودگاه ها انجام دهند+ اعلام شماره تماس پیگیری پروازها

امور مشتریان ماهان درباره علل در دسترس نبودن سامانه این مجموعه به دیده بان ایران گفت: سامانه باشگاه مشتریان و سایت و هواپیمایی ماهان به دلیل اختلال در دسترس نیست. مشتریان پیگیری‌های خود را در خصوص پروازهای داخلی از طریق روابط عمومی فرودگاه مهرآباد و امام خمینی انجام دهند. همچنین امور مشتریان از مسافران این شرکت هواپیمایی خواست برای پیگیری وضعیت پرواز خود با شماره تماس 48380 تماس حاصل فرمایند.

تایید اختلال در سامانه مشتریان هواپیمایی ماهان/ امور مشتریان:مسافران پیگیری‌های  پروازهارا از طریق روابط عمومی فرودگاه ها انجام دهند+ اعلام شماره تماس پیگیری پروازها

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سامانه باشگاه مشتریان و سایت شرکت هواپیمایی ماهان هک شده و با ارسال پیامکی با مضمون افشاگری به مشتریان شرکت هواپیمایی ماهان از هک آن خبر داده است.

امور  مشتریان ماهان درباره علل در دسترس نبودن سامانه این مجموعه به دیده بان ایران گفت: سامانه باشگاه مشتریان و سایت و هواپیمایی ماهان به دلیل اختلال در دسترس نیست. مسافران پیگیری‌های خود را در خصوص پروازهای داخلی از طریق روابط عمومی فرودگاه مهرآباد و امام خمینی انجام دهند. همچنین امور مشتریان از مسافران این شرکت هواپیمایی خواست برای پیگیری وضعیت پرواز خود با شماره تماس 48380 تماس حاصل فرمایند. 

photo_2021-11-21_10-03-24

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر