کد خبر: 121706
A
در گردهمایی فصلی شرکت تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان مطرح شد

آمادگی تسفا برای ساخت ۱۰۰هزار واحد مسکن در سال

گردهمایی فصلی شرکت تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان با حضور مدیرعامل،اعضا هیئت مدیره ، سهامداران و جمعی از اعضا صنف سازه های فولادی در محل هتل اسپیناس تهران برگزار شد.

آمادگی تسفا برای ساخت ۱۰۰هزار واحد مسکن در سال

به گزارش دیده بان ایران؛ در ابتدای این گردهمایی احمد نظری مدیر عامل شرکت تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان با بیان رسالت ها و ماموریت های شرکت، خاطر نشان کرد: رسالت تعاونی تسفا افزایش نرخ بازده سرمایه سهامداران است و از این رو تمامی راهبردها بر مبنای افزایش بازده سرمایه آنهاست.
مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان در ادامه گفت: استقرار سیستم‌های اثربخش و کارآمد جهت بهبود مستمر روندهای کاری، رضایت مشتری، ارزیابی عملکرد، فرآیندها، شاخص های عملکرد، سرعت پاسخگویی، اثر بخشی و کارآمدی و تعالی سازمانی از جمله موضوعاتی است که اهتمام جدی برای اجرای آن در تسفا وجود دارد.
نظری در ادامه گفت: افزایش تعداد سهامداران صنفی تعاونی به ۲۵۰ سهامدار حقوقی و حقیقی تولید کننده سازه‌های فولادی و صنایع مرتبط و همچنین حمایت از تحقیق و توسعه و تولید مصالح و سازه‌های نو با همکاری تولید کنندگان فولاد و مراکز علمی و پژوهشی و دانشگاه ها و کسب جایگاه سه شرکت برتر از جمله برنامه‌های مهم تسفا است.
مدیرعامل تسفا با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های اصلی ما کسب جایگاه نخست در بخش بازرگانی فولاد و ابزارآلات و ماشین آلات وابسته است، گفت: برای نیل به این هدف باید یکی از مراجع مهم تعیین و اعلام قیمت مواد و مصالح و ماشین آلات و ابزارآلات و لوازم مصرفی و خدمات صنفی شویم که این امر نیز نیازمند حضور در مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری است.
در ادامه نشست ابوالفضل کدخدازاده رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان با بیان اینکه باید از فرصت‌های پیش رو جهت منافع سهامداران بهره بجوییم، خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه‌های ریاست محترم جمهور تحت عنوان تامین مسکن ملی به دنبال این موضوع بوده هستیم که از این فرصت پیش آمده به نفع صنعت و سهاداران استفاده کنیم و سهم قابل توجهی از ساخت یک میلیون مسکن در سال را به صنف سازه های فولادی اختصاص بدهیم.
رئیس هیئت مدیره تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان گفت: در این راستا مدلی را با همکاری جمعی از بزرگان صنعت طراحی کردیم که بر مبنای آن باید ساخت و ساز را به سمت صنعتی سازی سوق بدهیم به طوری‎‌که این موضوع در تمام دنیا پذیرفته شده ولی متاسفانه در کشور ما هنوز جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است.
کدخدازاده ادامه داد: در این راستا برنامه ای را در پیش گرفتیم که در آن طراحی ساختمان های 5 طبقه با ستون های H و طول ستون های 15 متری استفاده شود تا نگرانی هایی تحت عنوان QC و کنترل کیفی رفع شود.
وی با بیان اینکه صنعتی سازی دارای ۳ موضوع مهم سرعت، کیفیت و قیمت تمام شده می‌باشد،گفت: با رواج صنعتی سازی در صنعت ساختمان یک ظرفیت بزرگ برای صنف سازه‍‌های فولادی ایجاد می‌گردد که هم قیمت تمام شده هر مترمربع ساختمان را کاهش می‌دهد و هم اینکه می‌توان از پتانسیل‌های بالقوه صنف سازه‌های فولادی برای تحقق برنامه ساخت یک میلیون مسکن در سال با اتکا بر توان داخلی استفاده کرد.
در ادامه گردهمایی امین بیدی از سهامداران تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان با بیان اینکه تسفا جز تعاونی‌های موفق و سومین تعاونی بزرگ سهامی عام کشور است،گفت: علی رغم اینکه عمده زحمات در ساخت مسکن بر دوش صنعتگران سازه‌های فولادی است اما متاسفانه هم‌صنفیان ما در طی سالیان گذشته کمترین بهره را از بازار مسکن برده‌اند و از این رو با در نظر گرفتن برنامه‌های دولت برای ساخت یک میلیون مسکن در سال و طی ارزیابی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان می‌تواند ۱۰۰ هزار واحد مسکن در سال را در قالب صنعتی‌سازی احداث کند.
در ادامه همایش جمعی از مدیران تسفا گزارشی از عملکرد واحدهای خود را به سهامداران ارائه کردند و درباره برنامه‌های آتی شرکت تعاونی توسعه سازه فولاد ایرانیان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

WhatsApp Image 2021-11-28 at 1.54.53 PM

WhatsApp Image 2021-11-28 at 1.54.48 PM

 

 

 

WhatsApp Image 2021-11-28 at 1.54.47 PM

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر