کد خبر: 121783
A

مدیران ایران خودرو چگونه انگشت عسلی خود را در دهان نمایندگان انقلابی می‌گذارند؟!/ فرق «دنا»ی نمایندگان انقلابی با مردم عادی چه فرقی می کند؟

به دستور مدیران خدمات پس از فروش این شرکت، ۶ پرسنل ترابری و صیانت، مأمور می‌شوند تا ۱۶۰ دستگاه دنا پلاس اتومات نماینده‌های مجلس یازدهم را از بهارستان تحویل گرفته و پس از عودت به نمایندگی مرکزی و تعویض قطعات یدکی، مجدداً در محل مجلس تحویل دهند.

مدیران ایران خودرو چگونه انگشت عسلی خود را در دهان نمایندگان انقلابی می‌گذارند؟!/ فرق «دنا»ی نمایندگان انقلابی با مردم عادی چه فرقی می کند؟

به گزارش دیده بان ایران؛ یکی از اصلی‌ترین مصائب و مشکلات کنونی صنعت خودرو سازی کشور، زد و بند‌های سیاسیِ پشت پرده مدیران آن با برخی از تصمیم سازان و تصمیم گیران کشور است

در تازه‌ترین خبر، خوش خدمتی ایران خودرو برای جمعی از نمایندگان مجلس یازدهم محل تأمل است؛ تا جایی که به دستور مدیران خدمات پس از فروش این شرکت، ۶ پرسنل ترابری و صیانت، مأمور می‌شوند تا ۱۶۰ دستگاه دنا پلاس اتومات نماینده‌های مجلس یازدهم را از بهارستان تحویل گرفته و پس از عودت به نمایندگی مرکزی و تعویض قطعات یدکی -اعم از کابل رابط دنده و سوئیچ پدال ترمز- مجدداً در محل مجلس تحویل دهند.

این نمک گیری در حالی صورت می‌گیرد که دارندگان دنا پلاس (مردم عادی) مجبورند پس از وقوع ایراد فنّی، به نمایندگی ایران خودرو مراجعه کرده و برای تعویض قطعات معیوبِ فابریک -که از قضا با کمبود مواجه است- چندین ماه معطّل بمانند!

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که بعد از گذشت قریب به چهار ماه از روی کار آمدی دولت ضدّفساد ابراهیم رئیسی، هنوز هیچ تحوّل امیدوارکننده‌ای در سطح مدیران ارشد ایران خودرو رخ نداده است!/صراط نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر