کد خبر: 121910
A

رئیس سازمان برنامه: بودجه ۱۴۰۱ را با توجه به ادامه تحریم‌ها تدوین شده است

سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه: از لغو تحریم‌ها و استیفای حقوق ملت استقبال می‌کنیم، اما بودجه سال آینده با توجه ادامه تحریم‌ها بسته شده است.

رئیس سازمان برنامه: بودجه ۱۴۰۱ را با توجه به  ادامه تحریم‌ها تدوین شده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در دیدار با وزیر امور خارجه اعلام کرد: لایحه بودجه ۱۴۰۱ با فرض ادامه تحریم‌ها بسته شده است.

 او ادامه داد: بودجه سال آینده بر مبنای سند آمایش تدوین شده است، از این رو ظرفیت‌های داخلی هر استان تا سطح شهرستان تعیین و سهم هر یک از این مناطق در رشد اقتصادی استان و کشور مشخص شده است.

میرکاظمی اظهار کرد: اولویت دولت سیزدهم افزایش تعاملات با کشور‌های همسایه و منطقه است و در این راستا در برنامه‌های این سازمان شهر‌های مرزی مورد توجه قرار می‌گیرند.

از لغو تحریم‌ها و استیفای حقوق ملت استقبال می‌کنیم

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست هم اندیشی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ اعلام کرد: تنها  در صد روزه اول دولت سیزدهم با مبنا قرار گرفتن سیاست همسایگی اتفاقات خوبی افتاده و شاهد امضای قرارداد مهم گازی بودیم.

او ادامه داد: اگر در کشور تورم کنترل شود و فضای کار برای مردم فراهم گردد، قطعا گره‌های اقتصادی باز خواهند شد.

عبداللهیان اظهار کرد: اقتصاد یکی از مأموریت‌های ویژه وزارت خارجه است و در قالب همکاری‌های منطقه‌ای و پیمان‌های مختلف درصدد تسهیل تجارت و افزایش صادرات ایران هستیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر