کد خبر: 122245
A

انتقاد نماینده مجلس از پراید ۱۹۰ میلیون تومانی

نماینده سمنان در مجلس گفت: مردم درباره کمیت و کیفیت خودرو نگرانی‌هایی دارند، قیمت خودرو به طور سرسام‌آوری افزایش یافته به عنوان مثال قیمت پراید به ۱۹۰ میلیون تومان رسیده است.

انتقاد نماینده مجلس از پراید ۱۹۰ میلیون تومانی

به گزارش دیده بان ایران؛ عباس گلرو نماینده سمنان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در تذکر شفاهی خطاب به وزیر علوم گفت: یکی از ضرورت‌های جامعه ایجاد دانشگاه‌های تک جنسیتی یعنی واحد خواهران است اما بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ساماندهی واحدهای دانشگاهی واحد خواهران با واحدهای مرکز و مادر دانشگاه‌ها ادغام شده است.

وی همچنین خطاب به وزیر علوم عنوان کرد:خواهشمندم اجازه دهید واحد خواهران دانشگاه فرزانگان مستقل بماند، این دانشگاه مجوز قطعی فعالیت شورای گسترش آموزش عالی را در سال 1392 گرفته و دارای چارت تشکیلاتی است و می‌تواند مستقل فعالیت داشته باشد.

نماینده سمنان در مجلس در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجرات بیان کرد: مردم درباره کمیت و کیفیت خودرو نگرانی‌هایی دارند، قیمت خودرو به طور سرسام‌آوری افزایش یافته به عنوان مثال قیمت پراید به 190 میلیون تومان رسیده، خودرویی که از کیفیت لازم برخوردار نیست، متأسفانه شاهد تغییری در سیاست‌های وزارت صمت درباره خودرو نیستیم.

گلرو در همین راستا افزود: در حوزه معادن نیز فضای رانتی ایجاد شده که موجب دست‌اندازی افراد خاص گردیده است، معدن، انفال و حق مردم است اما مسئولان، مسئولیت اجتماعی خود را در این حوزه اجرا و اعمال نمی‌کنند./ تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر